פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס וחוסר מענה מצד הגורמים הלוונטיים במשרד. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב נייד עם ראוטר אלחוטי של סיסקו (דגם wrtn 120 שנכמר בארץ),
מכיוון שלא תיארתי לעצמי שתהיה איזושהיא בעייה עם ציוד שנמכר בארץ לא פניתי למשרד התקשורת מראש.
נכון לעכשיו בציוד עדיין תקוע במכס מה שאומר אני מחוייב לשלם על האחסנה עד שמשרד התקשורת ישלחו אישור על המכשיר לחברת UPS דרכם הזמנתי ודרכם אני משחרר את הציוד מהמכס.
פניתי אליהם ב-5.1.11 ונעניתי בזילזול ובחוסר רצון,לאחר שהוסבר לי אילו טפסים עליי למלא מלאתי ורציתי לסרוק ולשלוח במייל אך למשרד התקשורת מסתבר אין מייל!
רק פקס! מכשיר מיושן שלא בהכרח נמצא בכל הבתים, מצאתי פקס ושלחתי ולא קיבלתי שום תגובה.
חיכיתי ליום למחרת ה-6.1.11 לברר האם הפקס התקבל,יצרתי קשר ושוב נענתי בחוסר רצון אך לאחר ששאלתי האם הפקס התקבל נאמר לי שכן. (שלחתי 6 דפים ושאלתי האם כולם התקבלו- נאמר שכן).
לאחר מכן הגיע הסופ"ש והלכו להם שיש-שבת (בינתיים אני משלם כסף על האחזקה של המוצרים במכס).
ביום ראשון ה-9.1.11 יצרתי קשר עם משרד התקשורת שוב ושאלתי לגבי הטיפול במקרה,נאמר לי כי הנושא מטופל ושאני אחכה בסבלנות.
יום למחרת ה-10.1.11 יצרו איתי קשר מהמשרד ונאמר לי כי חסרים לי דפים (אותה בחורה בשם אורלי אמרה לי עוד בשבוע שלפני שכל הדפים נתקבלו כששאלתי על כך). דבר זה כמובן יצא דיחוי נוסף בטיפול במקרה שלי.
יום למחרת יום שלישי 11.1.11- יצרתי שוב קשר וביקשתי לדבר עם אחראי או מנהל מכיוון שלא מצא חן בעיניי הסחבת המיותרת וההתייחסות המזלזלת של הפקידה,היא אמרה לי שאין אחראי ואין עם מי לדבר, כלומר היא סירבה להעביר אותי לסמכות יותר גבוהה,ויתרתי באותו שלב כי הבנתי שאין ממש עם מי לדבר,כששאלתי מתי אני אקבל אישור היא אמרה שייתכן ובאותו יום (זה היה בשעות הבוקר),ביקשתי האם ניתן להודיע לי בעת שליחת הפקס מכיוון שנתתי את הפקס של חברת UPS לשליחה של האישור ורציתי לדעת מתי זה נשלח כדי שאוכל להודיע ל-UPS,קיבלתי תשובה שלילית מזלזלת,למרות שאני לא מבין מדוע יש בעייה להתקשר ולהודיע לי? נתקלתי בהתנגדות מאוד עזה לבקשה הזאת ואני מתקשה להבין למה ועוד להשלים עם זה.
ניתקתי בתקווה שאכן אקבל את האישור באותו יום,ניסיתי להשיג את המשרד שוב בשעה 14:00-16:00 ולא הייתה תשובה (במשך שעתיים אף אחד לא ענה שם).
נכון לאתמול 12.1.11 כלל לא הצלחתי להשיג את המשרד במשך כל היום, לא הייתה הודעה האם המשרד פעיל או לא אבל אני מניח שהוא צריך להיות פעיל ביום רביעי, מיותר לציין שניסיתי משעות הבוקר ועד שעות אחה"צ (9-16) לפחות פעמיים בשעה, לא היה מענה.

אני רוצה להתלונן על כך שמשרד התקשורת מכריח לקבל אישור על מוצרים שנמכרים בארץ בזמן שאני צריך לשלם על אחזקה של הציוד במכס, על כך שהפקידים שעובדים במשרד עובדים בעצלתיים ובחוסר יעילות משווע (כמה קשה לשלוח אישור במייל,למה לחייב לעבוד עם מכונות מיושנות כמו פקסים - או לפחות להודיע בטלפון שהפקס נשלח).
היחס לאנשים שצריכים שירות מחפיר וממש "עושים טובה" שעונים לטלפון.
הלוואי והיה למי לפנות כאשר נתקלים באטימות ונופלים בין הכסאות כאשר צריכים לעבוד עם גוף ממשלתי, אני רק רוצה שמהמקרה שלי יילמדו לקחים ואנשים יתעוררו שם במשרד (למרות שקשה לי להאמין הרי הכל מינויי קרובים גם ככה).
לעוד פרטים אתם מוזמנים ליצור איתי קשר, תודה.

למען הסר ספק נאמר לי כי ייתכנו לעבוד 7-14 ימי עסקים עד שאקבל את האישור, אני מבין את זה רק שאני חושב שזה מיותר לחלוטין לחכות כלכך הרבה זמן לאישור של מוצר שבכל מקרה נמכר בארץ.

***אבקש !לא! לפנות למשרד התקשורת עם פרטיי האישיים כדי למנוע התנכלויות עתידיות אך כן אבקש להציג בפניהם את עובדות המקרה למען הפקת לקחים, אני מתחייב כי הכל אמיתות ולא בוצעה שום הטייה של האמת.
כספי סוג הנזק :
לנזוף במרכזנית במשרד בשם "אורלי" ולייעל את השירות הקלוקל והמסורבל פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה