פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא מאושרת של "ספקי תוכן" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אני מנויה בחברת "פלאפון" ומנהלת שם חשבון סלולרי רגיל. למרבה הפתעתי גיליתי כי כבר מס' חודשים גובים לי כ-200 ש"ח בחודש עבור שירות אשר נקרא "ספקי תוכן" מחברה בשם "יוניסל" וכי חיוב זה מאושר ע"י חברת "פלאפון". כבר זמן מה אני מקבלת הודעות מטרידות מאוד ממספרים לא ידועים ואשר אינם מוכרים לי בגין מבצעים כאלו ואחרים או פירסומים של חברות. אני עדיין לא מאמינה כי לא רק שהודעות אלו מטרידות מאוד וכי חשבתי להתלונן רק על כך שהן מטרידות אותי הן גם עולות לי סכומי כסף לא מבוטלים. חשוב לי לציין כי לא אישרתי לאף חברה לשלוח לי הודעות אלו ובטח שלא לחייב לי את החשבון בכך. עניין זה נראה לי לא חוקי בעליל ואף גניבה פשוטה כמשמעה. אני לא יודעת איך חברת סלולר גדולה כמו "פלאפון" נותנת את ידה בעניין ואני לא מאמינה כי היא "שה תמים". מחיפוש באינטרנט גיליתי כי מס' אנשים לא מבוטל סובל ממקרים דומים לשלי והמקרה נראה בעיניי כחמור מאוד ולא חוקי. אני מעוניינת לקבל תשובה בנושא ולדעת האם הנושא מטופל על-ידכם והאם אני אמורה להגיש תלונה במשטרה או לבקש החזר כספי מחברת הסלולר? כיוון שלחברת "פלאפון" יש את היכולת לחייב לי את חשבון הבנק אני חושבת שהיא צריכה לשאת באחריות של מקרה כזה!!!
ממתינה לתשובתכם,
תודה וחג שמח

ספיר סדרס
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וטיפול בחברה הפושעת פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה