פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגה מטעה של מכשיר פלאפון וסירוב לקבלו או להחליפ למחרת היום לאחר שנתגלה כתיכנון לקוי וקשה להפעלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב17.4.11 רכשתי מכשיר סמסונג S5620 לאחר שנסיונות לתקן מכשיר ישן ע"י מח' שרות של פלאפוןלא צלח. הצגת המכשיר החדש והפעלתו ע"י מצקי רלי רחל היה
שטחי וחסר ונאמר לי כי אני יכול לקרוא החוברת ולתרגל לבד. המכשיר נתגלה כמכשיר בעל תיכנון לקוי, קשה להפעלה. למחרת נסיתי להחזירו אך סורבתי בטענה כ
המכשיר היה בשימוש מעל 5 דקות ולפי הוראות משרד התקשורת לא ניתן לקבלו בחזרה. כל פניותי לחברה נענו בשלילה. גם הצעתי לקבל מכשיר משומש אחר, להחזיר המכשיר בהפסד של 50% לא נתקבלו. מח' השרות של פלאפון וכן המחלקה הטכנית של סמסונג אמרו כי לא ניתן לשנות זמני השהיית נעית המקשים וכו'.
הרי הבעיה: אם אני רוצה למשוך הודעה קולית למשל, אני מחייג 151 * ו SEND.
המקשים ננעלים. כאשר אני מתבקש להקיש הקוד הסודי ואחריו כוכבית (*) עלי לבצע הפעולות הבאות: ללחוץ על מתג שחרור נעילת המקשים. מופיעה המלה "מקלדת". לחיצה על "מקלדת" מעלה המקלדת. עתה עלי להקיש הקוד הסודי ואחריו *. ברוב המקרים אני שומע "שלום ולהתראות". הזמן קצק מדי. הוא הדין בחיוג למספר עם מענה אוטומטי המבקש ממני להקיש מספר עבור מחלקה מסוימת או מנוי מסוים. מחלקת השרות של פלאפון וכן המחלקה הטכנית של יבואן סמסונג בישראל אמרו שלא ניתן להאריך או לבטל את זמן ההשהיה.
אני בעל חברה המייצרת מערכות אלקטרוניקה ואלקטרו אופטיקה ואלקטרו מכניקה מתקדמות. בעל מספר תארים בהנדסה ומינהל עסקים בארץ ובחו"ל. אני וכן כל מי שניסה המכשיר, אנשי מחשבים, בתי ונכדתי שמסוגלות להפעלי כלציוד מתוחכם וסלולרי טענו כי המכשיר נוראי ואסור היה למכור אותו.

אודה על טיפולכם הנאות והמהיר.
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה