פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפוניות בשל מסע פרסומי וגיוס לקוחות לבזק נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני מעוניינת להתלונן על נציגות שרות של בזק בשם מלי אשר מתקשרת מס' פעמים בשבוע להציע לעבור לחברת בזק, לצערי הרב כל בקשותי להסירני מרשימת התפוצה של הטלפניות לא עוזר ואני מוצאת עצמי מספר פעמים בשבוע מוטרדת משיחות שיווקיות שאינן רלוונטיות עבורי ביקשתי ממנה כל פעם מחדש להסירני והיא אמרה שזה בלתי אפשרי הודעתי שאתלונן והיא ענתה"תתלונני" איני יודעת מה לעשות זה בלתי נסבל הדבר גובל בהטרדת אזרח ואשמח לטיפולכם המסור בנדון
הטרדה סוג הנזק :
טיפול ופיצוי על הטרדה טלפונית שלא מרצוני פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה