פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בוטה של פקיד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלעד רכז רימון כתובת:
אלעד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר בשעה 7:45 עמדנו כ- 6-7 אנשים מבוגרם מחוץ לסניף והמתנו לפתיחתו בשעה 8:00. עם פתיחת הסניף כל אחד לקח מספר לפי התור שנקבע בטרם כניסתנו לסניף. ב 8:05 הגיע בחור צעיר, שלפי חזותו נראה כמשתייך לאותו חוג חסידי של אחד הפקידים (אהרון שכטר) וניגש ללא תור לאותו פקיד. כשזה החל לשרתו הערתי לו על כך שהבחור נכנס בלי תור. הפקיד השיב לי שהוא היה אתמול וכיוון שהטיפול בו לא הסתיים הוא הבטיח לקבלו למחרת ללא תור. הערתי לו על כך, שאין הוא רשאי לנהוג כך שהרי זהו שירות ציבורי ואין על עובד הציבור להעדיף לקוח זה או אחר לפי שיקול דעתו. מה עוד שמספר האנשים בסניף באותו בוקר לא היה גדול והבחור יכל להמתין לתורו. הפקיד השיב לי שכך החליט וכך ינהג !!! הערתי לו על כך שזאת אינה חנות משפחתית פרטית ושהוא לא משיב כראוי. כמובן שהטונים שלו החלו לעלות והוא המשיך בשלו. ברצוני לבקש את פיטוריו המיידיים של אותו פקיד על התנהגותו זאת ועל כך שהוא עשוי גם בעתיד להפלות ציבורים מסויימים "על פי שיקולו" !!!
עלבון סוג הנזק :
פיטורין מיידיים פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה