פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי נושא התלונה:
אוסמו דורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב בתאריך 2012\7\25 עברתי לחברת אורנג סגרתי על חבילה שלמה אצלם שכוללת 3מכשירים ניידים שלי של בעלי ושל הבן ,הם אמרו לי אנחנו דואגים לניתוקים משאר החברות .הייתי מרוצה וכך שילמתי לאורנג את התשלום שסגרנו חודש בחודשו .חברת פאלפון הפסיקה לגבות ממני כסף וכנל חברת בזק וכך הייתי רגועה ורק אחרי 8 חודשים אני מבחינה בחשבונות ש012 ממשיכים לגבות מהחשבון שלי 100 שקל כל חודש התקשרתי לאורנג לשאול האם הם הודיעו ל012 לנתק אותי הם אמרו לי שהם לא אחראים לניתוק שלי מ012 רק מפאלפון ומבזק .הם אמרו לי שהם אחראים לניתוקים איך אני אמורה לדעת שאני צריכה לדאוג לניתוק מ012 לבד .התקשרתי ל012 הסברתי מה קרה הם אמרו שכל עוד לא הודיעו להם על ניתוק הם לא אחראים ,וכך יוצא שאורנג לא אחראים ו012 לא אחראים ולי לקחו 900 שקל מהחשבון בלי שאקבל שרות וכמובן שאף חברה לא רוצה לפצות אותי על הנזק הכספי שנגרם לי .אנחנו בני 55 אנשים לא כל כך מבינים בטכנולוגיה ובתקשורת בעלי חולה לב חי מקיצבה ,אני תופרת מקום העבודה שלי נסגר ואני מובטלת .שכחתי לציין בהתחלה שהחבילה באורנג כללה מסלול טלפונים ניידים טלפון קווי ושירותי אינטרנט . את שירותי המכשירם קיבלתי מפאלפון ,את שירותי הטלפון הביתי קיבלתי מבזק ואת שירותי האינטרנט מ012 ליפני ההתקשרות שלי עם אורנג.
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה