פרטי התלונה

תלונות יו אס אקספורט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת כיסא לא לפי המפרט + חסרים ברגים והוראות הפעלה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי בP1000 כיסא למחשב ,החברה שמספקת לי את הכיסא נקראת יו אס אקספורט , הכיסא הגיע כאשר הקרטון קרוע ללא ברגים והוראות הרכבה ממש מאכזב הכיסא עלה לי 430 ש"ח ונאלצתי לקנות ב- 40 ש"ח ברגים בהום סנטר בגלל שלא הגיע במשלוח.
כספי סוג הנזק :
להיתקשר ולהסביר למה הגיע ככה ולדאוג לפיצוי קטן לא פתרון נדרש :

יו אס אקספורט שירות לקוחות

, תגובה:
בת-אל צארום מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוח אכן רכש אצלנו כסא מנהלים הזמנה מס' 1209299 באתר P1000
ייתכן ובחב' השליחויות החבילה נחבלה ונקרעה ולכן הברגים נפלו אם הלקוח היה פונה אלינו ישירות ומגיע לנקודת השירות שלנו כפי שמופיע בתעודת האחריות שלנו היה מקבל ברגים והבעיה הייתה נפתרת לא התקבלה שום פנייה מלקוח זה.
תגובה:
התייחסות לתלונתכם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה