שירות גרוע, אי עמידה בהתחייבויות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כיסא מנהלים לביתי מחנות מקוונת שמתמחה בכיסאות על סוגם, כל זאת לאחר שהכיסא הנוכחי שלי נשבר לחלוטין. מכוון שהעניין היה בהול, בחרתי בדגם שאותו מתחייבים לספק עד 7 ימי עבודה מיום ההזמנה. לאחר שמונה ימי עבודה נטולי כיסא התקשרתי לברר בנוגע להזמנתי. נתקלתי במענה קולי, והשארתי הודעה. מסתבר שעובדי האתר נותנים מענה טלפוני פעם בשבוע למשך כמה שעות בלבד. אחרי כשלושה ימים חזרה אליי נציגת "שירות" שטענה בנימה עצבנית ומזלזלת שהכסא הועבר לחברת השילוח ואין הדבר באחריותם יותר. ביקשתי לדבר עם מנהל, וגם היא אמרה שהיא מאוד מצטערת אבל תכלס, בעיה שלי מכאן, לכי תרדפי אחרי חברת השילוח. אחרי 11 ימים של כעס ועצבים יצרתי קשר עם חברת השילוח והם העבירו לי את הכסא הביתה יום למחרת. בבית חיכתה לי קופסא קרועה לחלוטין ומלאת חורים, ותוכנה היה החלקים בלבד- ללא ברגים. התקשרתי לחברת הכיסאות, שדאגו להזכיר לי במענה קולי שהם עובדים פעם בשבוע בלבד. השארתי הודעה נזעמת ובמשך כל השבוע ישבתי על ארגז מרופט ולא על כסא מנהלים מעור אמיתי לו ציפיתי . לבסוף רכשתי ברגים מכספי, ואחרי כשבוע חזרה אליי מנהלת שירות הלקוחות שהצטערה מאוד והבטיחה לפצות אותי בשי צנוע שעד היום לא הגיע... ואני- אני עייפתי מלרדוף אחריהם. תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו משם כלום..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על אי עמידה בהתחייבות, עוגמת הנפש, עשרות שיחות הטלפון, הברגים שרכשתי,והיום חופש שלקחתי מהעבודה כי הנהג אמר שהוא יבוא "בין הבוקר לצהריים" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|