|
|
|
|
|
|
שירות לקוי בעמדת השירות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
העובדת רחל דרעי מבית שמש שמפעילה את עמדת הרב קו בתחנה מרכזית ירושלים הגיעה בכחצי שעה איחור לתחנה 1.11.16. בשל העיכוב שלה איחרתי לעבודה. לאחר שהגיעה ופתחה את העמדה נהגה באופן לא ראוי כשהקדימה מישהי שהגיעה באותו רגע על חשבון תור של אנשים שהמתינו בין רבע שעה לחצי שעה.
|
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|