|
|
|
|
|
|
חסימת כרטיס רב קו ללא סיבה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום במהלל נסיעה באוטובוס בקו פנימי ביקנעם נאמר לי שהכרטיס חסום כאשר יום קודם לכן השתמשתי בו כהרגלי. ניסיתי לברר את הסיבה ונאמר לי שעלי לשלם 10 שח כדי לחדש כרטיס. הפנו אותו לפניות הציבור ולאגד ולא נעניתי כלל אלא הועברתי ממשרד למשרד. אבקשכם לבדוק את העניין. בתודה נטלי 0505922454
|
כספי ובזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|