פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת הקו בתחנה (ארוע חוזר), ועוד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צריפין- תחנה. קו 457 כתובת:
תיאור הבעיה:
קו 457 שיוצא מתחנה המרכזית של ת"א בשעה 16:40 עבר בתחנת האוטובוס בצריפין (שער יפו) ולא עצר. יותר מזה, מספר הקו שלו לא היה דלוק, ויתכן שבכוונה.
כיוון שאני כבר למודת ניסיון מקו 457 שלא תמיד עוצר/עובר בשעה הזאת לאחרונה, וראיתי סופרבוס עובר ללא מספר (אולי היה מספר, רק שלא דלק, ולא ראיתי בגלל החושך), עליתי על 451 שעבר מספר דקות אחרי. שאלתי את הנהג האם במקרה יש מאחוריו 457, והוא ענה, יחד עם עוד כמה נוסעים בקו, שהאוטובוס עבר.
ירדתי מ 451 בתחנה בצומת הקרח, עברתי את הכביש (כדי לקחת קו לכיוון השכונה קריית מנחם). עמדה שם גברת ושאלתי אותה, רק כדי לוודא שוב, האם הקו עבר. היא ענתה שהיא ירדה מהקו הזה. באותו זמן כבר ידעתי שאני מתכוונת להגיש תלונה, אז תיחקרתי אותה מאט. שאלתי למה הוא לא עצר, האם האוטובוס היה מלא למשל. היא ענתה שלא היתה שום סיבה, שאולי כי אוטובוס אחר עמד בתחנה (ובאמת 450 בדיוק יצא אז מהתחנה) והוא החליט שזה מספיק. היא הוסיפה שהיא נוסעת מדי פעם עם הנהג הזה, והוא בעייתי (היא סימנה תנועה של משוגע), ואמרה לי את אותם הדברים בקשר לחברה סופרבוס שאגיד בהמשך.

אספר בקצרה, שבעבר היתקשרתי לחברה עצמה והתלוננתי על נהג (אוטובוס בכיוון ההפוך שיוצא בוקר, ולכן רוב הסיכוי נהג אחר) שנהג בזילזול בנוסעים שלו, ובאותה הזדמנות גם לא הוריד אותי ועוד חייל נוסף בתחנה. אבל זה סיפור ארוך אחר. מסופרבוס לא חזרו אלי.

ישנה עוד תופעה בבוקר שקוי 461 לא עוצרים כי הם מלאים. זה כבר לא עיניין של הנהג, אלא של החברה.

מעניין רק האם זה במקרה בקווים שנוסעים בהם הרבה חיילים, שלא קונים כרטיסים.

במקרה גם הקו הפנימי של צריפין, קו 6 הוא של סופרבוס. בשעות העומס החיילים עומדים דחוסים עד הסוף, ועדין הרוב נשארים בחוץ. בזמנים שיש הרבה חיילים שמגיעים, אבל פחות, מדיניות סופרבוס היא שהאוטובוס מחכה ולא יוצא עד שהחיילים יהיו דחוסים עד 0 מקום. אני רוצה לציין שזה לא נהג אחד, אלא כל הנהגים, כולל נהג אחד שהוא אפילו יותר מבסדר מכל שאר הבחינות (אפילו אקסטרה- מקריא שמות של תחנות בתוך הבסיס). זאת פשוט מדיניות החברה.

כל בן אדם שדיברתי איתו לגבי חברת סופרבוס בעבר, טוען שהחברה הזאת מביאה רק בעיות.
לא יודעת. באמת נמאס מהחברה הזאת. פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שרות לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך 18.12.06 שוחח נציג שירות הלקוחות עם הגב' אינה פולק, הובהר לה כי הנהג יזומן לבירור בנושא ושתלונתה תיבדק לעומקה ושהיא תקבל תשובה. תגובה:
הנהג יגיע לבירור ובאם טענת הגב' נכונה יינקטו נגדו צעדים משמעתיים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה