פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העלאת חיילים למרות שהיה מקום (מקום בישיבה) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל אני רוצה לציין לטובה שהתלונה שלי לגבי אי עצירות קו 457 בתחנות ליד צריפין טופלה כראוי ומאז הקו כל הזמן עוצר (את זה שהנהג שבדר"כ עושה את הקו עצבני וצועק במבטא רוסי על כל מי ששואל אותו האם הוא מגיע לתחנה מרכזית של רמלה או לתחנת רכבת אפשר לספוג)

היום ב 30 לינואר, הגיע קו 461, מספר אוטובוס 3122160 (לדעתי הקו יצא ב16:25 מתחנה המרכזית של ת"א) לתחנה שליד שער יפו ובית חולים אסף הרופא ובו סדרן.
הסדרן אמר רק 13 אנשים יכולים לעלות.
אז כולם (חיילים) התחילו לדחוף כדי לעלות, ובסוף אחרי שעלו 13 אנשים הוא אמר שזהו, אין יותר מקום.
אני הייתי בין אלו שהצליחו לעלות, ולראות שבאוטובוס לא רק שאף אחד לא עמד(מותר שעד 12 יעמדו), אלא גם היו מקומות ישיבה נוספים (6 עד 8 מקומות).
לאחר זמן מה שהאוטובוס עמד בתחנה, התיישב מאחורי חייל שסיפר שהוא הצליח לגרום לסדרן לעלות אותו ואת הנוסעים האחרים רק אחרי דין ודברים שבסופם הוא בכוח לא הסכים לרדת עד שהוא יראה לו 12 אנשים עומדים. אמור, לא עמד איש והיו מקומות פנויים. בזכותו 20 חיילים לא היו צריכים להמשיך לחקות בגשם לאוטובוס הבא.
ואני שואלת: האם הסדרן העדיף לא לעלות חיילים כדי לעלות אזרחים בתחנות הבאות, כי על החיילים הצבא כבר שילם?

לאחר זמן מה הלכתי לנהג כדי לברר לגבי הסדרן.
שאלתי אותו קודם האם הוא מכיר את הסדרן, והוא אמר שכן, אבל לאחר מכן הוא לא היה מוכן להגיד את שמו ורק אמר שהסדרן לא ראה שהאוטובוס היה מלא.... בטח... מעניין איך מבחוץ ראו שאוטובוס ריק והוא לא ראה זאת. חוץ מזה, יש הבדל בין לחשוב ש 12 אנשים עומדים כאשר 5 אנשים עומדים, לבין לראות אוטובוס ללא אנשים עומדים ולחשוב שאנשים עומדים.

הטלפונים שאני כותבת בשדות "טלפון" ו"טלפון סלולרי" הם של שני חיילים שהיו קשורים ישירות לארוע, ושיוכלו לספר יותר במדוייק מה היה שם בינם לבין הסדרן.
אני החלטתי להגיש את התלונה הזאת כי אני הקצינה היחידה מבין החיילים שעלו.
ליתר ביטחון, כתבתי את מספר הטלפון שלי בשדה כתובת מגורים שלא רלוונטית.
כמעט ונגרם נזק סוג הנזק :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שרות לקוחות שם ותפקיד:
התבצעה בדיקה יסודית של המקרה עם הנהג המבצע ועם המבקר בחברה שנכח באירוע.
לטענת הנהג הוא ביקש עזרה מהמבקר בספירת הנוסעים באוטובוס וזאת על מנת שהנהג לא יעלה יותר מ-10 נוסעים בעמידה ויחרוג מכללי התעבורה, בספירה שערך המבקר הוא טעה ומסר לנהג כי עליו לעלות רק 13 נוסעים, כשעלו החיילים נמצא כי יש מקום באוטובוס לעוד מספר אנשים והנהג והמבקר קלטו את יתר הנוסעים.
אין זה נכון לציין כי חברת סופרבוס מבצעת סלקציה בקבלת הנוסעים העולים לאוטובוס, כל נוסע אשר מעוניין להשתמש בתחבורה הציבורית אנו שמחים לתת לו שירות יעיל ואדיב.
אנו מתנצלים על אי הנעימות אשר נגרמה באוטובוס ומקווים כי מקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד.
תגובה:
המבקר הראשי בחברה ידאג לבצע ריענון נהלים למבקריו ואנו הנהלת החברה נדאג לרענן את הנהלים לנהגים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה