פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לתשומת לב החברה... מידי יום שישי אני נוסע בחזרה ממחנה צריפין לתחנה המרכזית בת"א על קו 461 של סופרבוס.
ומידי יום שישי כל החיילים בתחנת ההסעה סופגים יחס משפיל מצד נהגי סופר בוס אשר לעיתים אף מקללים או בכוונה תחילה עוצרים בקצה של התחנה מורידים נוסעים בחטף ובורחים מהמקום לפני שהחיילים יספיקו לרוץ לצד הצפוני של התחנה כדי להגיע לאוטובוס.

מסיבה כלשהי נהגי סופר בוס החליטו שחיילי צה"ל הם סוג ב'.

לא פעם הכנסנו את התיקים לתא המטען ואז הנהג סגר דלתות וכמעט נסע עם התיקים שלנו בתא המטען כאשר אנחנו מחוץ לאוטובוס.
זו תופעה אצל נהגי סופר בוס ונתקלתי בזה אצל יותר מנהג אחד.

התופעה מתרחשת גם בקווי 155/156 ביום ראשון בבוקר לצריפין.
בתחילת הנסיעה הנהג אומר שהוא נכנס לתוך צריפין ואז כשהוא מגיע לצריפין ומגלה שהוא איחר בגלל פקק הוא אומר שהוא לא נכנס לצריפין ושום דבר לא מעניין אותו.
אני כבר לא מדבר על זה שעמידה בזמנים זה לא חלק מהלקסיקון בקווים האלה ועד שהאוטובוס לא מלא עד 0 מקום הוא לא יוצא לנסיעה גם אם השעה שהוא היה צריך לצאת עברה.. פשוט האחראי במסוף 2000 אומר לנהג להשאר והוא משחרר את האוטובוס שבא אחריו (בעצם מוותרים על אוטובוס)

אני מזמין את מנהלי החברה לבוא לראות מה הולך בתחנות ההסעה בצריפין ובתחנות ההסעה במסוף 2000.. כי יחס של בני אדם אנחנו לא מקבלים מהנהגים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדרת חינוך לנהגים! פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
התלונה טופלה באופן ישיר מול המתלונן תגובה:
התלונה טופלה באופן ישיר מול המתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה