פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אוטובוסים נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ושוב אני חוזר למעללי האחראים לקו 451 שאמור לצאת משכ' נאות יצחק בלוד לת"א בשעה 0710 (עפ"י לו"ז החברה) ומשום מה אינו מגיע כלל... הבוקר בשעה 0706 התקשרתי לחברה (08-9205005) על מנת לברר אם אמור להגיע האוטובוס בקו הר"מ. ענתה לי גברת ולאחר בירור קצר הודיעה לי בשמחה כי אכן כן, האוטובוס יגיע עפ"י הרשום. בשעה 0722, כשאני עדיין ממתין בתחנה, התקשרתי אליה שוב והפעם ענתה כי האוטובוס לא ייצא היום (!). לדבריה זו הודעה שקיבלה מה"סדרן", כמה דקות לפני כן. לא ניסיתי לברר פרטים נוספים מאחר והייתי צריך לרוץ ולתפוס מונית שרות עד לצומת חולון. הערה: לאחר תלונתי הקודמת, התקשרו אלי מהחברה והצדיקו את שכתבתי ואפילו התקשרו אלי לאחר יום ע"מ לעדכן אותי שיצא אוטובוס, בהתאם ללו"ז. מאז, הספקתי, פעם אחת בלבד, לנסוע בקו... והיום הם חזרו לסורם!!! יש לי את שלושת החודשים הקרובים לנסוע, בשאיפה, בקו הר"מ ואני מתכוון לתעד ולהעביר הלאה. מה אני רוצה?! לעלות לאוטובוס בקו 451 שיוצא משכ' נאות יצחק בלוד בשעה 0710, בימים א'-ה', לכיוון ת"א. זה הכל... זה יותר מדי לבקש?
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מצב מיידי ודחוף. העברת עותק התלונות לגוף האחראי במשרד התחבורה. פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
התלונה מטופלת באופן ישיר מול המלין תגובה:
התלונה מטופלת באופן ישיר מול המלין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה