|
|
|
|
|
|
פיצוי על נזק בעקבות שירות לקוי מאוד של חברת "סופרבוס" |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/3 חיכינו שבעה אנשים בכביש רמות- שדרות גולדה מאיר לקו 310 לכיוון מודיעין עילית.
החל משעה 18:10 עד לשעה 19:20 לא הגיע אף אוטובוס.
פניתיותינו הטלפוניות לחברה נענו כי בשעה זו (18:00-19:00) יצאו שמונה אוטובוסים לכיוון מודיעין עילית
בשעה 19:20 הגיע סוף סוךף אוטובוס אך לא עצר בתחנה והותיר אנשים רבים מתוסכלים בתחנה.
עקב העובדה שאנו מאחרים מאוד לחתונה משפחתית, לקחו 4 אנשים מאיתנו מונית למודיעין עילית.
הנזק הסתכם ב- 10שקלים !
שני האנשים הנותרים עלו על אוטובוס רק בשעה 19:45 !!!
אבקש לפעול להחזר מחברת "סופרבוס" על הנסיעה במונית כפיצוי על הנזק הכלכלי ועל עוגמת הנפש באיחור לאירוע.
|
וגם בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|