פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לא הולמת של נהג אוטובוס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה מתייחסת לחברת האוטובוסים סופר בוס ברמלה. אני תושבת רמלה ובכל יום נופלת קורבן לאיחורי האוטובוס וחוסר עמידה בלוחות זמנים. מוקד טלפוני של החברה שאף פעם לא נותן מענה , אין לחברה אתר אינטרנט שבו אפשר להתעדכן בשינויים שקורים כל הזמן בלוחות הזמנים. בחול המועד פסח החברה בחרה לשנות את לוחות הזמנים באותו שבוע ורק מי שהיה מספיק חכם והלך אל המשרד שלהם בתחנה המרכזית ברמלה קיבל את העדכון. האם אנחנו בשנות ה-200 או לא. אך יותר חמור היה המקרה הלא נעים שהיה לי עם נהג האוטובוס בתאריך 3.11.05 בשעה 8:00. האוטובוס היה אמור להגיע בשעה 7:45 אך לא הגיע כמו תמיד. רק בשעה 8:00 הוא הגיע. כלקוחה שכבר יודעת שלחברת סופר בוס יש נטייה לשנות את לוחות הזמנים ללא הודעה מוקדמת , עליתי לאוטובוס ושאלתי את הנהג האם יש שינוי בלוח הזמנים או שפשוט היום היה איחור. הנהג לא טרח לענות ולהגיב לי והתייחס אליי כאויר. כשחזרתי על שאלתי הוא שוב לא הגיב אז שאלתי אותו מדוע הוא לא עונה אז הוא אמר: " מה את רוצה, של-50 אנשים אני אענה..."??? ( אני הייתי באוטובוס ר עם עוד 4 אנשים, אני עולה בתחנות הראשונות של האוטובוס, על איזה 50 אנשים הוא דיבר?), ועוד הוא הוסיף: " תגידו תודה שאני בכלל פה..."... אני חושבת שאין זה מן הראוי שנהג אוטובוס מתנהג ככה. לצערי הרב אני גם עולה על אוטובוס זה בשעה 16:30 מתחנת עזריאלי עם אותו נהג לא נעים וממורמר שתמיד נוטה להגיב לא יפה לשאלות , ואפילו ביום חמישי 17.11.05 שוב היתה לי תקרית לא נעימה איתו שבה הוא לא עצר לי בתחנה והייתי צריכה לנפנף לו על מנת שיעצור...
איזה מן נהג זה?????????????????
עלבון סוג הנזק :
אמן והיה פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שרות לקוחות שם ותפקיד:
פניותה של גב' ספי בקל:
1. בנוגע לאיחורים של האוטובוסים בשעות הבוקר- מאחר ואין תלונות ספציפיות
ומאחר וגב' בקל מעולם לא התלוננה בפניי חברת סופרבוס אין ביכולתנו
להתייחס לתלונה זו.
2. המענה הטלפוני של חברת סופרבוס - מחלקת שירות לקוחות עובדת
מהשעה 07:00 - 22:00 ומשתדלת לתת מענה לכל הציבור, לאחרונה תוגבר
מערך שירות הלקוחות בשעות הבוקר והצהריים.
3. שינויים בלוחות הזמנים - לוחות הזמנים משתנים במועדי ישראל החברה
מפרסמת את השינויים התחנות הראשיות תחנה מרכזית רמלה ות"א וגם
באוטובוסים של סופרבוס.
4. קו 454 בתאריך 03.11.05 בשעה 07:35 יצא באיחור של כ - 7 דק' עקב
בעיה מכאנית באוטובוס, בנוגע ליחסו של הנהג הובהרה לנהג חשיבות מתן
שירות אדיב לנוסעים.
5. מבדיקה שנערכה במח' שירות לקוחות בנוגע לקו 454 מת"א שעה 16:15
בתאריך 17.11.05 נמצא כי הנהג אשר ביצע את הקו בתאריך 17.11.05 אינו
הנהג שביצע את הנסיעה של קו 454 בתאריך 03.11.05, משיחה עימו אינו
זוכר כי עמדו נוסעים בתחנה ואינו אסף אותם חשוב לציין כי מדובר בנהג
שעובד בחברה מיום היווסדה וכי מדובר בהנהג אמין וטוב של החברה
שלאחרונה קיבל תעודת הצטיינות.
תגובה:
בנוגע ליחסם של נהגי החברה אנו נרענן את הנהלים בנוגע ליחס אדיב לציבור ובנוגע לתחנות עצירה בקווים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה