פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים חוזרים ונשנים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בימים א-ה פועל קו 500 מתל-אביב לשהם, בשעה 17:00 הוא אמור לצאת מתחנת הרכבת "ארלוזורוב"- דרך נמיר - המסגר - ולהמשיך ישירות לשהם. נסיעה שאורכת 45 דקות לכל היותר.
ביום חמישי האחרון, האוטובוס שאמור לצאת מהתחנה הראשונה בשעה 17:00 הגיע אליה רק ב17:20, אחת מהנוסעות שהמתינו פנתה טלפונית לחברת סופרבוס, ושם נמסר לה על עיכוב עקב חפץ חשוד. כשהנהג הגיע הוא אמר כי הסתבך בדרך מפני שהוא חדש. האוטובוס שאמור לשמש לנסיעה בינעירונית היה כמו אלה הפועלים בתוך העיר ולא מתאים לנסיעות ארוכות יותר. הנהג אכן היה חדש ונדרש היה ע"י הנוסעים לכוון אותו כיצד לנסוע ואיפה לעצור. מספר הקו שהופיע ע"ג האוטובוס היה 501 ולא 500 דבר שיצר בלבול נוסף לממתינים לו, מה גם שעצר לא בדיוק בתחנה. הנהג נכנס לאיזור התחנה המרכזית מבלי שנדרש בכלל. כל זאת הפכו נסיעה פשוטה לסיוט מתמשך כשרק בסביבות השעה 18:30 הגיע ליעדה הסופי. זהו מקרה אחד מיני רבים של חברת סופר בוס.
עגמת נפש סוג הנזק :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה