פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים בפרט ושירות לקוי בכלל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני תלמיד שלומד בירושלים ומשתמש בתחבורה בין-עירונית לצורך הגעה לבית הספר מבית שמש (כנ"ל לנסיעה חזרה הביתה).
היום ה-24/2/09 חיכיתי לאוטובוס בתחנה המרכזית בירושלים לשם נסיעה הביתה,
האוטובוס שהיה אמור להגיע בשעה 16:20 קו 420 לא הגיע לתחנה בזמן. האוטובוס נכנס לרציף רק בשעה 16:27 ויצא מהתחנה בשעה 16:38 (כאמור הוא היה אמור לצאת בשעה 16:20). יש לציין שאת הנהג של האוטובוס הספציפי ראינו חלק מהנוסעים יושב ליד הרציף מעשן סיגריה ומדבר בטלפון לפני שעלה לאוטובוס למרות שקראנו לו וגם האחראי הממונה עליו קרא לו אך זאת ללא תגובה.
לשאלתנו את סיבת האיחור ענה הנהג " האיחור קרה בגלל פקקים שנגרמו בגלל תאונה" הנהג ענה בטון כועס ולא נעים.
יתר על כן העלה הנהג כמות גדולה של נוסעים במחלף הראל כך שנוצר מצב שבו כ-20 אנשים עמדו זאת למרות שמותר עד 10 נוסעים בעמידה.
יצוין שמקרה זה אינו היחידי והוא חלק ממסכת של איחורים החוזרים על עצמם. בחלק מהמקרים אני איחרתי לבית הספר ונענשתי על כך כמה פעמים.
אבקש לטפל ביסודיות בבעיות האיחורים החוזרים ונשנים, ואני מבקש פיצוי מסוים על הנזקים שנגרמו לי עקב כך.
פרטי הנסיעה הספציפית של היום הם:

קו 420
4541968
סופרבוס
עוגמת נפש בזבוז זמן ונזקים נוספים סוג הנזק :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה