|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים בפרט ושירות לקוי בכלל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני תלמיד שלומד בירושלים ומשתמש בתחבורה בין-עירונית לצורך הגעה לבית הספר מבית שמש (כנ"ל לנסיעה חזרה הביתה).
היום ה-24/2/09 חיכיתי לאוטובוס בתחנה המרכזית בירושלים לשם נסיעה הביתה,
האוטובוס שהיה אמור להגיע בשעה 16:20 קו 420 לא הגיע לתחנה בזמן. האוטובוס נכנס לרציף רק בשעה 16:27 ויצא מהתחנה בשעה 16:38 (כאמור הוא היה אמור לצאת בשעה 16:20). יש לציין שאת הנהג של האוטובוס הספציפי ראינו חלק מהנוסעים יושב ליד הרציף מעשן סיגריה ומדבר בטלפון לפני שעלה לאוטובוס למרות שקראנו לו וגם האחראי הממונה עליו קרא לו אך זאת ללא תגובה.
לשאלתנו את סיבת האיחור ענה הנהג " האיחור קרה בגלל פקקים שנגרמו בגלל תאונה" הנהג ענה בטון כועס ולא נעים.
יתר על כן העלה הנהג כמות גדולה של נוסעים במחלף הראל כך שנוצר מצב שבו כ-20 אנשים עמדו זאת למרות שמותר עד 10 נוסעים בעמידה.
יצוין שמקרה זה אינו היחידי והוא חלק ממסכת של איחורים החוזרים על עצמם. בחלק מהמקרים אני איחרתי לבית הספר ונענשתי על כך כמה פעמים.
אבקש לטפל ביסודיות בבעיות האיחורים החוזרים ונשנים, ואני מבקש פיצוי מסוים על הנזקים שנגרמו לי עקב כך.
פרטי הנסיעה הספציפית של היום הם:
קו 420
4541968
סופרבוס
|
עוגמת נפש בזבוז זמן ונזקים נוספים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|