|
|
|
|
|
|
אי הגעת אוטובוס< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק-מודיעין עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אובוס קו מספר 220 היוצא מבני ברק לכיוון מודיעין עלית, אמור היה לצאת ביום האמור בשעה 8:30 בבוקר ופשוט לא הגיע דבר זה קורה שלא בפעם הראשונה.
בשרות הלקוחות רק ידעו לספר שהם מוציאים אוטובוס אחר בשעה 9:00.
פשוט דילגו על הנסיעה.
וכך יצא שאחרתי לעבודה והפסדתי שעות עבודה.
ואין עם מי לדבר בסופרבוס.
איפה שמענו שבמאה ה-21 א"א לסמוך על לוח זמנים של חברה מסודרת?
|
כספי |
סוג הנזק : |
שהחברה תתייחס ברצינות ללוח זמנים אותו היא הפיצה, כדי להצדיק את בעלותה על קוים אלו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
חן לוי - שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
בוצעה בדיקה יסודית של המקרה ונמצא כי הקו יצא באיחור של 20 דק' בשל תקלה מכאנית באוטובוס.
|
תגובה: |
הועברה הנחיה למנה"ס מו"ע למתן פיתרון יעיל ומהיר לציבור הנוסעים. |
פתרון: |
|
|
|