פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת הקו בזמן (מדובר על מספר אירועים) נושא התלונה:
קדר אילן עזרא שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר על קו 451 שיוצא מרמלה לתל-אביב. בתאריכים 5.9.10, 6.9.10 ו 11.9.10
הקו שאמור לצאת מהתחנה המרכזית ברמלה בשעה 19:00 לא יצא כלל, האוטובוס
יצא מהתחנה המרכזית ברמלה רק ב-19:30 המועד בו היה צריך לצאת בין כה וכה.
בתאריכים 13.9.10 ו 14.9.10 האוטובוס שאמור היה לצאת ב-19:00 מהתחנה המרכזית ברמלה, הגיע לתחנה מול עיריית רמלה ב-19:15 (מרחק הנסיעה בין התחנות האלה לא עולה על 5 דקות). אלו המקרים שקרו בשבועיים האחרונים, גם בעבר היו אי-דיוקים (בלשון המעטה) במועדי יציאת האוטובוסים מרמלה או מתל-אביב (מקרים שבהם הייתי נוכח). תלונות מסרתי לחברה מספר פעמים לעיתים זה
עוזר לתקופה מסוימת ואחר כך אי-הדיוקים מתחדשים.
אני מתגורר בתל-אביב ועובד ברמלה ולכן אני נאלץ להשתמש בשרות של חברה זו.
אני חושב שחברת תחבורה שמשרתת ציבור נוסעים צריכה לעמוד לפחות בלוח המועדים שהיא מפרסמת (ואם יש שינוי להודיע זאת לציבור הנוסעים).
אני מעוניין שחברה זו (אם תמשיך לשרת את תושבי רמלה), תדייק במועד יציאת האוטובוסים במשך כל שעות היום ומכל יעד שהיא יוצאת.
אם השרות לא ישתפר, להחליף את החברה שמשרתת את אזור רמלה פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
מצ"ב מכתב אשר נשלח לנוסע
בהמשך לפנייתך למר שמוליק קולישבסקי ולאתר תלונה, בנוגע לשיבושים בקו 451 מרמלה לת"א בשעה 19:00, פנייתך הועברה להנהלת החברה ולהלן תשובתנו:
א. 05.09.10 – האוטובוס אכן יצא באיחור של 10 דק' בלבד.
ב. 06.09.10 – מבדיקה שביצענו נמצא כי הנסיעה בוצעה בזמן.
ג. 11.09.10 – לוח זמנים של חגי תשרי מעודכנים פורסמו לציבור הנוסעים בתחנות המרכזיות ובאתר האינטרנט של החברה, מדובר בצאת חג ראש השנה לא קיימת נסיעה ע"פ הלו"ז בשעה 19:00 בתאריך הנ"ל.
ד. 13.09.10 – הנסיעה לא בוצעה בשל תקלה מכאנית באוטובוס.
ה. 14.09.10 – הנסיעה בוצעה באיחור של 5 דק' בלבד.
אנו מתנצלים על המקרים ומקווים כי מקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד.
בברכת המשך נסיעה נעימה ובטוחה בסופרבוס.
תגובה:
נשלח מכתב לנוסע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה