פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן עודף נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום הנ"ל בשעה 20:15 עליתי על אוטובוס של סופרבוס בתחנת היציאה ממודיעין עילית לכיוון ירושלים על קו 310. הגשתי לנהג 200 ש"ח עבור נסיעה אחת בעלות של 11 ש"ח אך הנהג סרב לקבל את השטר וביקש ממני לפרוס את הכסף ועד אז אינו מוכן לקבל ממני כסך. לצערי הייתי צריכה לעבור בין הנוסעים ולבקש לפרוט את הכסף. לאחר מאמצים נמצא מישהו שפרט לט את הכסף וכך יכולתי לסוע. מעולם לא עברתי כזה יחס משפיל מנהג (שעוד היה ערבי!!!)
עלבון סוג הנזק :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - מוקד שירות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקה שביצענו בנהלי החברה נמצא כי,ע"פ חוק של משרד התחבורה נוסע ראשי לעלות לאוטובוס לקבל עודף עד פי 7 מהסכום אותו הוא נדרש לשלם, חברת סופרבוס פירסמה כי על אף הנוהל של משרד התחבורה היא תכבד סכום של עד פי 10 מהסכום אותו נדרש הלקוח לשלם, בנוסף להנחיה זו הנהגים נדרשו לתת ללקוח אפשרות לפרוט את השטר באמצעות נוסעים באטובוס על מנת שלא יירדו.
הנוסעת עלתה עם שטר של 200 ש"ח לאוטובוס ומחיר הנסיעה בקו הינו 11 ש"ח, הנהג טוען כי בד"כ כשאין לו עודף כן מאפשר לנוסעים לעלות לאוטובוס ולהמתין עד שיהיה באפשרותו לבצע פריטה לנוסע.
תגובה:
אנו נרענן את הנהלים בקרב כל הנהגים בנוגע לפריטת עודף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה