פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים ויחס בלתי סביר לחיילים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בשלושת השבועות האחרונים עשיתי שימוש בקו 155 היוצא בימי א' בלבד מתחנת רכבת תל-אביב מרכז ישירות אל בסיס צריפין.

בכל אחד מאותם שלושה ימי א' הגעתי לרציף בשעה 09:00 ונדהמתי לגלות כ-100 חיילים וחיילות עומדים וממתינים לאוטובוס. בשתיים מן הפעמים דיברתי עם חיילים שנכחו במקום לפניי, ונודע לי שלרציף לא הגיע אוטובוס מזה 40 דקות, וזאת על אף העובדה שלפי לוח הזמנים הרשמי, אמור לצאת אוטובוס כל 25 דקות.

עומס היתר ברציף גורר תופעה נוראה, בה מצטופפים ונדחסים עשרות רבות של חיילות וחיילים אל דלת האוטובוס (כאשר זה מגיע), רומסים זה את זה בניסיון נואש לזכות במקום על האוטובוס, ולו אף מקום לנסיעה בעמידה.
מטבע הדברים לא מצליחים כולם לעלות, ואלו חסרי המזל נאלצים להמתין פרק זמן נוסף (לא ידוע מראש, שכן האוטובוסים לא עומדים בלוח הזמנים) לאוטובוס הבא, כאשר גם אז יאלצו להידחף בפראות. יש לציין שההמתנה מתבצעת תחת כיפת השמיים, כאשר בשבועות האחרונים מזג האוויר היה חם במיוחד, ואילו בשיא החורף ההמתנה נעשית בגשם.
תופעה זו מזיקה מאוד ומסוכנת גם לחיילים וגם לחברת האוטובוסים. החיילים לעתים נפצעים, ולעתים מרגישים רע מאוד מהצורך להצטופף כך בתחילת שבוע עבודה מתיש. החברה ניזוקה מכך שהאוטובוסים גם הם ניזוקים מהכניסה הפראית, שכן על הדלת הקדמית מופעל לחץ רב וייתכן שהדבר מסב לה קלקול.

ברור לי חוסר הרצון ואולי אף חוסר היכולת לתגבר את האוטובוסים בקו זה בבוקר יום א'.
עם זאת, ישנם דברים שניתן היה לעשות יותר טוב והייתי שמח לקבל הסבר מדוע אינם נעשים:
1. עמידה בלוח זמנים: אוטובוסים בקו זה אמורים להגיע כל 25 דקות. יתרה מכך, ישנם זמנים שנקבעו מראש על-ידי החברה, בהם האוטובוסים אמורים לצאת מהרציף. בשני הקריטריונים אין עמידה. האוטובוסים לא מגיעים בתדירות הקבועה, ואינם יוצאים בזמן מהרציף, מסיבות שונות ומשונות. לאור זאת, קשה למי שמעוניין לתכנן את נסיעתו, להתבסס על לוח הזמנים, ולעתים הוא ממתין שעה ארוכה לאוטובוס.
2. תופעת הכניסה הפראית לאוטובוס: להלן הצעת ייעול לנושא זה. התופעה מתרחשת כאשר מצטברת כמות גדולה של ממתינים על הרציף, ורק אז מגיע האוטובוס לאסוף אותם. החלופה לכך היא הגעת האוטובוסים לרציף בזמן, כ-10 דקות לפני זמן היציאה הצפוי, וכך האוטובוס יתמלא בנוסעים לאט לאט, כיוון שאלה יגיעו מתחנת הרכבת לאט לאט. בצורה הזאת תימנע עוגמת הנפש מהחיילים ומהנהג, ויימנע נזק כזה או אחר לאוטובוס.
3. המתנה של אוטובוסים ונהגים בחניון האוטובוסים מול הרציף: לעתים ממתינים המוני נוסעים ברציף, ואז מגיע אוטובוס ונעצר בחניון האוטובוסים שמול הרציף. אז נהג האוטובוס עובר למצב מנוחה, שותה קפה, קורא עיתון, ולעתים סתם יוצא החוצה לטיול ומדבר עם עוברים ושבים. שיהיה ברור, אין לי כל התנגדות למנוחת הנהג, אך אם זו באה על חשבון המתנתם בשמש הקופחת של עשרות חיילים, ולעתים על חשבון אי עמידה בזמנים ותופעת הצפיפות הנוראה, אז ניתן אולי לשנות משהו.

אשמח לתשובה לשאלותיי,
בברכה,
גיא



עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בזמנים, הגעת אוטובוסים לרציף לפני התפוצצות אוכלוסין פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
קווי 155 ביום א' מתחנת הרכבת בארלוזורוב לצריפין אכן מלאים, לעיתים אף התדירות אינה מספקת.
לאחרונה גילינו שעלה מס' הנוסעים בימי א' מהתחנה ומרבית טענותיך מוצדקות.
לאור זאת החל מיום א' הקרוב אנו נפעל לתגבר את השירות ונציב סדרן בשעות העומס בתקווה לפתור את הבעיות.
תגובה:
ספירת נוסעים ותגבור מערך ההיסעים בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה