פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה בשעה שנקבעה בלו"ז בפעם השניה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסע באופן קבוע בקו 13 של חברת סופרבוס וזאת פעם שניה שזה קורה לי ש אוטובוס של שעה 18:00 לא הופיע כלל והיה עליי לחכות לאוטובוס של 18:30 למרות שבלוח הזמנים מופיע אוטובוס שאמור להגיע כל חצי שעה כלומר ב-18:00 לאחר פניה לנהג של שעה 18:30 אמר לי "מה אתה רוצה ממני אני רק הנהג לא מבין כלום"
ומוקד השירות שאמר כי" אין מה לעשות האוטובו לא יצא" לוח הזמנים בתחנה בנתב"ג לא שונה כלל ולא הודיעו על כל שינוי .
כמו כן פניתי לסופרבוס לפני שבוע בכתב באתר שלהם אלך לא קיבלתי שום תשובה מהם. אחת החברות שהשירות שלהם מתחת לכל ביקורת!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לעמוד בלוח הזמנים שנקבע ולהיות קצת יותר שירותיים ונחמדים כמו כן להביא "תירוצים "יותר טובים מהאוטובוס נתקע או פשוט לא יצא פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן לוי מנהלת מוקד שירו שם ותפקיד:
תלונתו של מר זהר עמיאד התקבלה במשרדנו רק ע"י אתר "תלונה" לא נמצאו רישומים כי הנוסע התלונן הן בכתב והן בע"פ ולא נענה.
ע"פ נהלים של החברה חלה חובה לחזור לנוסע מייד עם קבלת התלונה במוקד שירות הלקוחות.
מבדיקה ברישומי המחשב נמצא כי לא הייתה בעיה בשעת היציאה של הקו וכי הנסיעה בוצעה ע"פ לוח הזמנים.
תגובה:
פתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה