פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
קוגן איליה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-20/04/2011 חיכיתי בתחנה בצומת חולון בשעה 8:10 כדי להגיע לצריפין. היות שקו 157 עוצר בתחילת הרציף ושאר הקווים (כמו 451, 461) עוצרים בסוף הרציף (מרחק של 40 מטר), חיכיתי באמצע הרציף, וכשראיתי את 157 (שיצא מת"א ב-8:00) מגיע, רצתי לתחנה שלו. הנהג ראה שאני רץ אליו, וכמו כן הוא ראה חיילים נוספים רצים לקראתו. הספקתי להגיע לתחנה וכמעט נגעתי באוטובוס, אבל הנהג האיץ בהפגנתיות וסירב לעצור. בדיוק אז עבר שם קו 201 ועליתי עליו כדי לעקוף את ה-157 ולנסות לעלות עליו בצומת טמפו. אכן הגעתי לצומת טמפו לפני ה-157, ואז ראיתי את 157 מתקרב לתחנה ועוקף את האוטובוס שעמד בתחנה, בלי לראות בכלל אם יש בתחנה נוסעים שממתינים לו. רק כשרצתי אל הכביש תוך סיכון עצמי, הצלחתי לגרום לנהג לעצור ולהעלות אותי. הנהג הודה שהוא ראה אותי וחיילים נוספים רצים לקראתו בצומת חולון ולא עצר בכוונה.

זאת רק דוגמה אחת ליחס המשפיל של חלק מנהגי סופרבוס לחיילים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
בתחנה בצומת אזור ממוקמות 2 תחנות של חברת סופרבוס ועל כן הנהגים מונחים לעצור בתחונה היעודה בלבד.
שוחחנו עם הנהג אשר ביצע את הנסיעה בקו 157 משעה 08:00 מת"א ולטענתו במקרים מסוג זה בהם מבחין כי נוסעים רצים לעברו או מתקדמים הוא עוצר תמיד.
הנהג איננו זוכר את המקרה בוודאות מפאת תקופת התלונה מחודש אפריל.
תגובה:
נשמח לקבל תלונות מסוג זה במיידי על מנת שנוכל לטפל ולצמצם מקרים מסוג זה בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה