פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמידה בלוח זמנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד - רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/10/2011 המתנתי לאוטובוס בקו 247 של סופרבוס ברחוב הבנים פינת רחוב דיזנגוף בבאר יעקב משעה 12.15 עד שעה 13.13 והאוטובוס לא הגיע. אוטובוס שמספרו 9395914 שהגיע בשעה 13.13 הנהג אמר שיצא מלוד בשעה 12.30 תדירות הקו הינה כל 30 דקות יציאה מלוד. ברור לכל כי אוטובוס של שעה 12.00 כלל לא יצא לדרכו מלוד לראש"לצ. אציין כי זו לא הפעם הראשונה שהאוטובוסים בקו זה אינם מגיעים בזמן וזה קורה לעיתים תכופות מאד.רצוי מאוד להעביר תלונה זו למשרד התחבורה על מנת להפסיק את ההיתעללות בנוסעים המשתמשים בעל כורחם בתחבורה הציבורית בכלל ובחברת סופרבוס בפרט.
איחור לפגישה בשעה 13.00 סוג הנזק :
הגשת תלונה למשרד התחבורה. פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן - שירות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקה שבוצעה נמצא כי אכן הנהג יצא לקו באיחור של 10 דק' ונתקע בתחנה המרכזית ברמלה בשל תקלה, אוטובוס חלופי נשלח לביצוע הנסיעה אולם אף נוסע לא המתין להגעת האוטובוס החלופי בתחנה המרכזית ברמלה.
תגובה:
מנה"ס רמלוד הונחה לרענן את הנהלים בקרב הנהגים בנושא דיווח מיידי במקרה של תקלה כדי שמוקד שירות הלקוחות יספק תשובות מלאות לנוסעים בזמן אמת על המצב בשטח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה