|
|
|
|
|
|
יציאה מוקדמת של האוטובוס שלושה ימים ברציפות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קו 416 שאמור לצאת בשעה 06:55 יוצא לפני 06:50 מהתחנה הראשונה, מאחר והתחנה הקרובה ביותר היא מרחק הליכה של קילומטר עד תחנת אגד, נאלצו בנותי שלושה ימים ברציפות ללכת מרחק זה רגלית על מנת לקחת קו אחר.
עגמת הנפש רבה, וחוסר האחריות של הנהג.
דבר זה קרה שלושה ימים ברציפות אך קרה גם בעבר מספר פעמים. אבקש טיפול מיידי בבעיה, כיוון שמדובר באוטובוס קבוע ללימודים. מאחר והשירות הטלפוני לקוי ניסיתי להתלונן מספר פעמים דרך החברה אך לא עלה בידי.
|
תאום מול הנהג ופצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סופר בוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
חן - שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
החל מתאריך 21.10.11 שונה לוח הזמנים וקו 416 הוקדם מהשעה 06:55 לשעה 06:50.
הפנייה התקבלה בחברתנו ושחחנו אתמול עם הלקוח שטען שקיבל את המידע דרך אתר האינטרנט, ביצענו בדיקה נוספת דרך אתר האינטרנט אשר עודכן והובהר לנוסע כי ייתכן והסתכל על לו"ז של יום ו' אשר בו הקו יוצא בשעה 06:55.
הלקוח קיבל את ההסבר. |
תגובה: |
אין פתרון |
פתרון: |
|
|
|