פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יציאה של אוטובוס מתחנת המוצא נושא התלונה:
דאום בתיה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה- לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי היום, יום א' 18/12/11 בשעה 14:40 לתחנת קו 458 ברכבת מרכז -ארלוזורוב (תחנת המוצא של הקו) . האוטובוס שהיה אמור לצאת בשעה 14:50 לא הגיע. בשעה 15:10 טלפנתי למוקד שירות הלקוחות של החברה ובתגובה לשאלתי מה קורה עם האוטובוס, הושארתי דקות ארוכות להמתין על הקו ולאחר מכן השיחה נותקה. בשלב זה ויתרתי ונכנסתי לתחנת הרכבת על מנת לתפוס רכבת לכיוון לוד.
אני חייבת לציין שאין זו הפעם הראשונה שזה קורה. בפעם הקודמת, לפני כשבועיים חיכיתי לקו 458 של 18:50 באותו כיוון, לאחר עשר דקות של המתנה התקשרתי למוקד ונעניתי כי האוטובוס מתעכב במספר דקות. בשעה 19:10 הגיע האוטובוס. איחור של 20 דק' בתחנת היציאה...
תשלום של שעה נוספת למטפלת סוג הנזק :
להוציא אוטובוסים בזמן! פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן שם ותפקיד:
מבדיקה שביצענו עבור תלונתה של הגב' דאום בתיה נמסר כי בשל תקלה נשלח אוטובוס חלופי לביצוע הנסיעה ב-30 עיכוב.
מבדיקה במערכת ה"קול סנטר" נמצא כי הנוסעת הושארה בהמתנה עד לבירור התלונה והשיחה נותקה כשאר חזרה המוקדנית לספק ללקוחה את התשובה.
לא ידוע לנו על בעיה לפני כשבועיים עם הקו של השעה 18:50, באם הנוסעת תציין תאריך תלונה אנו נדאג לבדוק את התלונה.
תגובה:
החברה שלחה אוטובוס חלופי במיידי עם היוודע על התקלה, אנו מתנצלים ועשוים הכל על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה