פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון ,קבלת מענה בכתב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


עבור חברת סופרבוס


הנדון : דרישת הבהרה לגבי קבלות עבור נסיעות בחברתכם

אני אדם תושב שוהם הנוסע רבות באוטובוסים בחברות שונות
ידוע לי כי כאשר אני משלם עבור הנסיעה על גבי הקבלה רשום את מחיר הנסיעה
מדוע בחברת סופרבוס אינני מקבל את המחיר אותו אני משלם על גבי הקבלה.
דבר נוסף, השבוע נסעתי בקו 500 מצומת אל על אל שוהם וכאשר קיבלתי כרטיס ראיתי כי המחיר
היה מחיר של נסיעה מתל אביב לשוהם.
פניתי אל הנהג והוא אמר לי לפנות ולהגיע אל המפקח,אינני מוכן לטרטור שכזה.
אני דורש את טיפולכם בעניין.




עמוס רוזנטל
מבקש מענה בכתב ולא טלפוני מנציג בכיר בחברה פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
חן לוי - מנהלת מוקד שי שם ותפקיד:
מצ"ב מייל אשר נשלח לנוסע, לצורך בירור תלונתו:
עמוס בוקר טוב
בהמשך לפנייתך בנוגע לכרטוס לא תקין בעת נסיעה בקו 500.
ראשית, כאשר נוסע עולה לאוטובוס ומנקב ניקוב בכרטיס הרב קו שלו, ע"ג הכרטיס יצוין קוד הנסיעה בלבד וזאת מאחר ובעת קניית הכרטיסייה והטענתה בכרטיס הרב קו צוינה עלות הכרטיסייה אשר רכשת מהנהג.
כאשר נוסע רוכש כרטיס בודד (ללא שימוש בכרטיס רב קו) יצוין ע"ג הקבלה מחיר נסיעה בקו.
בנוסף, טענת במכתבך כי חויבת בעלות נסיעה מת"א לשוהם במקום מצומת אל על לשוהם, אנא תשלח לנו בבקשה את קבלת הנסיעה ואנו נבדוק זאת מול הנהג אשר ביצע אותה.
חברת סופרבוס עושה את כל המאמצים על מנת לשרת ולעזור לציבור הנוסעים, נשמח לעמוד לרשותך בכל עת בעתיד.
תגובה:
כאשר הנוסע ישלח קבלה תשלח תיבדק תלונתו לעומקו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה