פרטי התלונה

תלונות סופר בוס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר בוסשעות פתיחה סופר בוס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קווי סופרבוס שלא עצרו לנו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי בתאריך 04/09/2012 המתנתי ביחד עם 3 חברים בצומת שילת בתחנה לכיוון ירושלים , הגענו לתחנה בשעה 23:15 לאחר המתנה של כ-20 דקות הגיע קו 320 של חברת סופרבוס סימנו לנהג לעצור אך הוא לא התייחס והמשיך בנסיעה יש לציין שהאוטובוס לא היה עמוס והזדמנו מקומות ישיבה.
לאחר כ-25 דקות הגיע קו 310 לתחנה סימנו לנהג לעצור הוא בלם ועצר כ-15 מטרים מהתחנה למספר שניות התקדמנו לכיוונו על מנת לעלות עליו אך הוא המשיך בנסיעתו עוד לפני שהספקנו להגיע לדלתיו , לאחר מעבר של עוד רבע שעה בסביבות השעה 00:20 הגיע קו נוסף שמספרו 320 גם לאחר שסימנו לו הוא לא עצרו לנו , יש לציין שמדובר ב-4 ממתינים שכולם סימנו לכן לא קיים מצב שהנהג לא הבחין בנו .
ורק בשעה 00:35 הגיע קו 320 שסוף סוף הסכים לעצור לנו ואיתו הגענו לירושלים .
אבקש לטפל בעניין בחומרה רבה .
ורק בשעה 00:35 הגיע קו 320 שסוף סוף הסכים לעצור לנו ואיתו הגענו לירושלים .
אבקש לטפל בעניין בחומרה רבה , יועבר העתק לעו"ד במידת הצורך.
פיצוי כספי ובנוסף נדרש טיפול משמעותי וחמור בעניין זה. פתרון נדרש :

סופר בוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה