פרטי התלונה

תלונות פיזיקל

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע, חוסר תקשורת ומידע בע"פ שקרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי ענבל וולר מרמת גן.
נרשמתי לחדר הכושר פיזיקל באוגוסט 2011 - המנוי הוא לשנה, במעמד ההרשמה נאמר לי ע"י עובדת בשם מתי שבמידה וארצה לבטל אחרי חצי שנה זה אפשרי אך עלי לשלם את ההפרש רטרואקטבית לחצי שנה שעברה (מנוי לשנה 249 ש"ח לחודש ומנוי לחצי שנה 289 ש"ח לחודש), כלומר עלי לשלם 240ש"ח.
התקשרתי לבטל את המנוי בסוף חודש ינואר 2012, בתחילה דיברתי עם עובדת בשם נטע וממנה נמסר לי שבמידה וברצוני לבטל את המנוי עלי להשלים את הסכום רטרואקטבית ל - 409 ש"ח - כלומר עלי לשם 960ש"ח על מנת לבטל את המנוי.
העברתי לנטע את המידע שקיבלתי ממתי, נטע העבירה אותי למתי ומתי אישרה את המידע שנתנה לי במעמד ההרשמה והתיעה שאנסה למכור את המנוי.
כאשר ניסיתי למכור את המנוי נאמר לי שעליי או על הקונה לשלם דמי רישום בסה"כ 300ש"ח כך שלא הצלחתי למכור את המנוי.
התקשרתי ביום שישי (3/2/2012) שוב ודיברתי עם עובד שאת שמו אני לא זוכרת וממנו נמסר לי שוה המידע לגבי 409 ש"ח וכשחזרתי על דבריה של מתי קיבלתי ממנו את התשובה ש"מתי לא ממש מבינה בעניינים האילו" והבהרתי לו שאם היא לא מבינה בעניינים האילו כנראה שהיא לא צריכה לטפל בלקוחות חדשים... הוא הבטיח שיחזרו אלי וזה לא קרה.
התקשרתי שוב ביום ראשון (5/2/2012) דיברתי שוב עם נטע והיא הבטיחה שהבחורה שמטפלת בביטולים ומתי יחזרו אלי, עד היום (7/2/2012) אף אחד לא חזר אליי!!
אשמח לעזרתכם בנושא,
ענבל וולר
עוגמת נפש סוג הנזק :
אפשרות הגיונית לביטול המנוי בהתאם למידע הראשוני שהובטח ע"י עובדת המקום פתרון נדרש :

פיזיקל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה