|
|
|
|
|
|
אספקת מכשיר מקולקל |
נושא התלונה: |
יום שני 19 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
undefined |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 30/04/2006 רכשתי מכשיר הליכון מסוג אדמירל
לאחר הפעלה של כשבועיים המכשיר שבק חיים.
פניה לחברה לשם קבלת שירות נענתה בהבטחה לשליחת טכנאי לאחר שבועיים
דהיינו, ב-12/06/2006
לקחתי יום חופשה מהעבודה במאמץ רב, כי זה התאריך היחיד שבו היו מוכנים לשלוח טכנאי.
באותו יום התקשרו שהטכנאי לא יגיע כי חסר לו חלק. לא טרחו להודיע לי יום קודם
למרות שידעו שהחלק חסר.
התקשרתי שוב לאחר שבוע , ושוב אין להם תשובה בשבילי.
למעשה, קניתי מכשיר שעבד שבועיים ומזה כחודש!!! אני ללא המכשיר
פניות חוזרות שלי נענות ב:"אנחנו נחזור אליך"
אני די מיואש, שלא לדבר על זה ששילמתי במיטב כספי ואני לא מתאמן כלל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר או לפחות אספקת מוצר מקביל עד לתיקון ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אביר ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חזי אשכנזי - מנהל השיר |
שם ותפקיד: |
הואיל והמכשיר התקלקל הוצע ללקוח להחליפו למכשיר חדש מהדגם הטוב ביותר,
כולל 10 שנות אחריות למנוע. ההחלפה תבוצע לשביעות רצונו של הלקוח וללא תוספת תשלום. |
תגובה: |
החלפת המכשיר |
פתרון: |
|
|
|