פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במסלול ריצה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לפניכם את מסכת הייסורים שבה נתקלתי לאחר רכישת מסלול ריצה מחברת אביר ספורט.
במהלך חודש אוגוסט נתקלתי בפרסום של חברת קרנות השוטרים למסלולי ריצה שאותם משווק אביר ספורט. בפרסום ניתן לראות 4 סוגי מסלולי ריצה במחירים שונים. מכיוון שידעתי שיש לי דרישות ספציפיות מהמכשיר, לא התעצלתי והתקשרתי לחברה. ביקשתי להתייעץ והועברתי לאחד ממנהלי השירות. הדגשתי את צרכי: אני מתאמן כל יום למשך שעה בריצה בחדר כושר והמכשיר אמור להיות תחליף לאימון זה. משקלי כ-103 קילוגרם גובה 182 ס"מ והאימון כולל אינטרוולים המגיעים עד 15-16 קמ"ש למרחקים של 14 ק"מ בממוצע. לכאורה הייתי יכול להסתפק בפרוספקט שצורף לפרסום ואשר תוכנו מובא להלן:
" מסלול ריצה מתקפל YORK OPTIMUM.מהירות 16- 0 קמ"ש . מנוע חרישי ועוצמתי 6 כ"ס בשיא עם קירור אוויר . 3 שנות אחריות למנוע. משטח ריצה גדול. 8 בולמי זעזועים אקטיביים. מנגנון מרכוז אוטומטי. שיפוע חשמלי קדמי 0-10%. צג דיגיטאלי משוכלל עם חלון מרכזי מואר. מסלול מוטיבציה מואר 400 מטר. 7 תוכניות אימון מקצועיות לשיפור הכושר והפחתת משקל. התוכניות כוללות 4 תוכניות שיפוע ועוד 3 תוכניות מהירות. מד דופק מובנה. לחצני מהירות ולחצני שיפוע בידיות. תצוגת נתוני מהירות, מרחק, זמן, שיפוע, דופק ושריפת קלוריות. פין ביטחון לעצירת חרום. מנגנון Soft-Drop לנחיתה רכה של המשטח בעת פתיחת הקיפול. שילדה מסיבית וגימור מטאלי. מתקפל בקלות. 4 גלגלים לניוד קל. אישור מכון התקנים. אחריות: 3 שנים למנוע, 12 חודשים לכל המכשיר.
מידות: פתוח 165X75 ס"מ, מקופל 83x75 ס"מ, מסילה 120x43 ס"מ.

מנהל השירות שמע את הנתונים ולבסוף אמר שהדגם המתאים הוא "יורק אופטימום". מיותר לציין שזהו הדגם היקר מבין 4 הדגמים שהוצעו בפרסום..... למזלי, לאור נסיון קודם של רכישת מוצר דומה ונפילה בפח, הקלטתי את השיחה עם מנהל המכירות וניתן לשלוח לכם אותה אם יהיה צורך.

בתאריך 31.08.06 שילמתי על המכשיר וקיבלתי אותו מספר ימים מאוחר יותר. ולהלן השתלשלות העניינים מאז:
25.09.06- תלונה על מד דופק שאינו קורא.
04.10.06- טכנאי מגיע לטפל במד הדופק.
18.10.06- תלונה על מד דופק פגום +חריקות.
26.10.06- החלפת לוח הפיקוד.
08.11.06- תלונה על שקיעת המסילה לצד שמאל.
12.11.06- טכנאי מגיע, לא מתקן היות ואין לו את החלק.
16.11.06- טכנאי מחליף את החלק הפגום.
19.11.06- תלונה על ריח שרוף מההליכון, המכשיר משבית את עצמו, פיסות מרצועת המסילה ניתקות בצד ימין. שרית משירות הלקוחות מודיעה לי שאין לה טכנאי זמין. מציעה לי הארכת האחריות לחודשיים נוספים. קובעת טכנאי לתאריך 27.11.06.
27.11.06- הטכנאי אמור להגיע בבוקר אך אינו מגיע... עוד יום חופש התבזבז......

מיותר לציין שהטכנאי יכול להגיע רק עד השעה 1700. אני ואשתי עובדים בתל-אביב וגרים באשדוד.... הפעם היחידה שבה הטכנאי הגיע בערב הייתה כשהיה אמור להגיע ב-1600, התקשר ב-1700 לומר שהוא ליד הבית ובפועל נקש על הדלת בשעה 1830......
כעת אני שוב בבית. את המנוי לחדר כושר המרתי בגרוטאת הליכון הניצבת בסלון. שילמתי במיטב כספי לפי פרסום של קרנות השוטרים ולאחר שביררתי את הדרישות מול החברה לפני הרכישה.

אבקש את עזרתכם בטיפול בפרשה. לדעתי על החברה להחזיר את מחיר המכשיר + ריבית או לספק דגם אחר של מסלול ריצה שיעמוד בעומסים שצוינו.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החלפת מסלול הריצה בדגם שיעמוד בעומס ולא יתקלקל כל פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה