|
|
|
|
|
|
השרות הגרוע והמזלזל שלכם |
נושא התלונה: |
יום שישי 26 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הכבל במכשיר הכור שלי נקרע תואמה לי פגישה בין 11 ל 2 המתקין הגיע בשלוש ורבע בלי שהודי ומבלי שהיה זמין בטלפון בשלוש ורבע הגיע עם כבל לא מתאים כמובן שנגרם לי נזק של זמן עבודה. הובטח לי שיגיע ביום ראשון בבוקר בשמונה בעשרים לתשע עדיין לא שמעתי ממנו הייתי חיבת לצאת ותאמתי פגישה להיום ביקשתי להיות הראשונה לאחר כל ההתנהלות המזלזת והובטח לי חגיגית על ידי הפקידה שיהיה בתשע ראשונה בסידור העבוד השעה עתה 10 הוא עדיין איננו במשרד נאמר לי שאתקשר אליו הוא איננו זמין כלומר שוב אני מוצאת עצמי מבזבזת זמן יקר מרגישה שאתם מזלזלים בלקוחות וכדאי שלקוחות פוטנציאליים יידעו שלא ייפלו בפח כמוני
|
פצוי על אובדן זמן יקר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אביר ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|