פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ממכם מכשיר אלפטיקל יורק לפני שנתיים וחצי, אחרי תקופת הביטוח, נמסר לי כי על מנת לקבל שירות תיקון של טכנאי עלי לשלם סכום אסטרונומי של 220 שח ביקור בלבד, לפני תשלום בגין חלפים. קיבלתי זאת למרות שהיה נראה לי כי הסכום מופקע, לא זאת ועוד נודע לי כי אוכל לקבל טכנאי בחיפה רק בסוף חודש פברואר. מאוחר יותר פנתה אלי אירנה- בחורה שציינה כי היא מנהלת השיווק, ואמרה כי יום שני (28.2.11) זאת בעיה וכי אני צריכה להחליט אם אני רוצה יום אחר (עדיין בסוף החודש...) או לדחות בעוד שבוע. ציינתי בפניה כי זה שירות גרוע ביותר!!! להערכתי אני לא זאת שצריכה להתגמש מולכם, וגיליתי הרבה סבלנות לגבי מחיר ודחיית התאריך. זאת לא הדרך להתמודד עם אנשים שדורשים מכם שירות (בתשלום!!!! )
לידיעתכם, לא נתקלתי ביחס מעליב שכזה ואני לא מתכוונת לרכוש שום מוצר ממכם, יתרה על כך לעולם לא אמליץ לאנשים לרכוש מוצרים ממכם. לאור היחס האדיש שקיבלתי, אני בספק אם זה גם יעניין אתכם.
יש לכם הרבה מה ללמוד מהמתחרים שלכם.
עלבון סוג הנזק :
לעמוד בסטנדרט שירות פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה