פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם נושא התלונה:
ברפי אביב שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי הליכון חשמלי מחברת אביר ספורט לאחר מספר חודשים נפלה המסילה של המכשיר וגם גלגליו נשברו מכיוון שהמכשיר היה באחריות התקשרתי לחברה והם הודיעו לי שישלחו טכנאי לקחתי יום חופש מהעבודה באותו יום שהטכנאי היה אמור להגיע אולם הוא לא הגיע ולא ביטל את הגעתו על פי דברי החברה הוא התעכב ולא יכל להגיע קבעתי תאריך נוסף לקחתי שוב יום חופש כי הטכנאי מגיע בבוקר ואכן הוא הגיע שאל אותי למהות הבעיה אמרתי לו את מה שאמרתי לנציג בטלפון והטכנאי אמר שהוא לא יכול לתקן כי אין לו חלפים והוא יחזור ביום אחר והלך התקשרתי לחברה שימצאו פיתרון כי לא הייתי מוכן לקחת יום חופש נוסף שלישי במספר עבור אותה אותה תקלה שבכסף שהפסדתי על ימי החופש יכלתי להביא טכנאי בתשלום מתי שנוח לי ועוד היה נשאר לי כסף ביד הנציג שרות לא מצא פיתרון וביקשתי שיעבירו אותי למנהל בהתחלה סירבו אחר כך אמרו שהוא יחזור אליי אחר כך אמרו שהם מעבירים אותי ושיחה נותקה אמרו לי תשלח פקס עם התלונה ונחזור אלייך שלחתי שניים אולם אף אחד לא חזר וזאת במשך מספר חודשים לפני מספר שבועות נשברתי והתקשרתי להזמין טכנאי שוב על פי הזמנים שלהם ועל עוד יום חופש שלי אבל נאמר לי שהאחריות על המכשיר נגמרה לפני שבוע ואני צריך לשלם על הביקור ועל התיקון אמרתי שהתלןננתי על הבעיה עוד בתקופת האחריות אולם לא היה קול ולא עונה ולא עניין אף אחד והם עמדו על שלהם השירות שקיבלתי היה הכי גרוע שנתקלתי ושאפילו שמעתי כיום הייתי מעדיף לשלם יותר אבל לקבל שירות כמו שצריך

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה