פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, התנהגות המזלזלת בזמנו ובריגשותיו של הלקוח נושא התלונה:
וייס רבקה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
03-5186372 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מכשיר ריצה מסוג יורק, יד שנייה, עם תקלה. בררתי ומצאתי שהעסק "אביר ספורט" נותן שירותי תיקון למכשירים אלה. התקשרתי וקיבלתי תור לטכנאי עם המתנה של כ - 10 ימים, המתנה ארוכה אך הסכמתי. הטכנאי היה אמור להגיע ב-22.3 וכבר שוחחתי איתו בטלפון. כ - 3-4 ימים לפני שהגיע קיבלתי הודעה במשיבון מהמזכירה, שהתיקון נדחה ל - 27.3, עם טכנאי אחר. כל מחאותיי על הדחייה החד-צדדית, מבלי להיוועץ בלקוח, לא עזרו. התקשרתי לחברה אחרת שמצאתי בדפי זהב, הטכנאי שלהם הגיע כעבור יומיים, תיקן במקום וגם עלות הבדיקה שלו הייתה קטנה בהרבה! זו התנשאות וחוצפה לתת טווח המתנה כה ארוך, לדחות אותו סמוך להגעתו ועוד לבקש מחיר בדיקה גדול פי 1.5 מהאחרים.
שינוי הגישה כל]י הלקוח מקצה ועד קצה פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה