שירות גרוע, התנהגות המזלזלת בזמנו ובריגשותיו של הלקוח |
נושא התלונה: |
וייס רבקה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
03-5186372 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו מכשיר ריצה מסוג יורק, יד שנייה, עם תקלה. בררתי ומצאתי שהעסק "אביר ספורט" נותן שירותי תיקון למכשירים אלה. התקשרתי וקיבלתי תור לטכנאי עם המתנה של כ - 10 ימים, המתנה ארוכה אך הסכמתי. הטכנאי היה אמור להגיע ב-22.3 וכבר שוחחתי איתו בטלפון. כ - 3-4 ימים לפני שהגיע קיבלתי הודעה במשיבון מהמזכירה, שהתיקון נדחה ל - 27.3, עם טכנאי אחר. כל מחאותיי על הדחייה החד-צדדית, מבלי להיוועץ בלקוח, לא עזרו. התקשרתי לחברה אחרת שמצאתי בדפי זהב, הטכנאי שלהם הגיע כעבור יומיים, תיקן במקום וגם עלות הבדיקה שלו הייתה קטנה בהרבה! זו התנשאות וחוצפה לתת טווח המתנה כה ארוך, לדחות אותו סמוך להגעתו ועוד לבקש מחיר בדיקה גדול פי 1.5 מהאחרים.
|
שינוי הגישה כל]י הלקוח מקצה ועד קצה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|