פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מספר 7945 אשר הוגשה על ידי כנגד החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום למחרת התלונה המקורית שהגשתי שמספרה היה 7945 , התקשרתי לחברת גיל ספורט וביררתי בקשר למכשיר האלפא (מסלול ריצה), אותו ניסתה חברת אביר ספורט לשלוח לי, והתברר כביכול כי הינו מכשיר מעולה בעל דרגת מחיר זהה למכשיר האדמירל אותו רכשתי מידי אביר ספורט (ואשר שווק חיים לאחר שבועיים וחצי מיום שהתקבל על ידי).
התקשרתי לאחראית המשמרת שרית ושוחחתי עימה, כמו כן עידכנתי אותה כי פתחתי לחב' אביר ספורט תלונה וכי אבטל תלונתי ועל מנת שלא אבוא לאחר מכן בתלונות, היא הציעה כי תשלח לי מפרט של האלפא ואח"כ אחליט מה אני מעוניינת שישלחו לי.
לאחר צפיה במפרט שנשלח לי (אף קיבלתי טלפון מהטכנאי שהביא לי את מכשיר האלפא ששאל למה התלוננתי וכי אמרו לו שאני מבטלת את ההזמנה בגללו ונזפו בו), הבנתי כי הלכה למעשה הטכנאי צדק וכי אכן מכשיר זה אינו עדיף לי ולבעלי (להזכירכם שנינו גבוהים מאוד ושוקלים משקל בהתאם), לכן שבתי לאחראית המשמרת שרית וביקשתי כי ישלח לביתי מכשיר האדמירל.
* נקודה חשובה לציון היא שראיתי כי שרית דנן הגיבה כשהתקשרתם אליה וציינה כי הלקוחה מאושרת וקיבלה מכשיר אחר. למצער, לא כך היה הדבר.
שרית הסבירה לי (שוב בשפת הסחבת הרגילה של אביר ספורט) כי אוכל לקבל את המכשיר רק ביום ב' ה-27/03/06 (וזאת מתוך ידיעה כי אני ובעלי איננו יכולים לחכות לחב' אביר ספורט בימי ב', ג' ו- ד') או שאמתין לקבלתו ביום א' ה- 02/04/06 .למרות הסחבת שהינה אחד מסימני ההכר של חברת אביר ספורט ולמרות שחלפו כבר מעל 3 חודשים (חיוב ראשון שלהם היה ב- 08/01/06 ) מיום שנרכש המכשיר הנ"ל, הסכמתי להמתין לקבלתו.
וכמו שצפיתי, באותו היום שהייתי אמורה לקבל את המכשיר התקשרו אלי שוב מחברת אביר ספורט (כמדומני שרית דנן) והודיעו שלא יוכלו להגיע ושאאלץ להמתין עוד "קצת" זמן עד שיגיע אלי המכשיר.
נ-מ-א-ס ל-י ולכן ביקשתי שיבטלו את העיסקה שכן יש גבול לכל תעלול, ולי כבר נמאס שחברת אביר ספורט משחקת איתי.
אז: את המכשיר לא קיבלתי ואת ההתנצלויות של שרית הנ"ל כבר אין לי כח לשמוע כי אני יודעת שהן אינן כנות שכן למרות כל ה"תקלות" (הרבות) חב' אביר ספורט המשיכה הלכה למעשה לגרום ל"תקלות" נוספות וכלל לא באו לטובתי כלקוחה (את זאת אני מסיקה אך ורק מהמשך התנהלותם).
מכל המקובץ, החלטתי כי קצה נפשי בהתעללות הזו שאני עוברת וביקשתי משרית לבטל את העיסקה והיא אמרה: "אין בעיה, אך כדי לבטל את חיוב כרטיס האשראי אני צריכה לקחת ממך את המכשיר (הדומם) שבביתך". קבענו כי ביום ג' הקרוב ה- 04/04/06 יבוא נציג/טכנאי מטעם החברה בשעות הבוקר- עד 13:00 ובעלי יחכה לו כדי שהנ"ל יקח את המכשיר ויזכו אותנו מהחברה.
צר לי לומר כי כמו שחשדתי כי הסכמתם ליום ולשעה היו מהירים מידי, כך גם ידעתי כי ינסו לדחות כמה שיותר את התאריך בו יקחו את המכשיר ולו לפחות לאחר ה-8 לחודש וזאת בשל כך שבתאריך זה הם יכולים לגבות ממני עוד החודש כספים ורק בחודש הבא להחזיר את כל הסכום (אם בכלל לא ינסו לטעון לאחר מכן כי המכשיר נמצא בידי זמן רב - אי אפשר לדעת למה לצפות).
וכמו שצפיתי: קיבלתי היום ה- 03/04/06 טלפון מנציגת שירות של חברת אביר ספורט שאמרה לי שלא יוכלו לבוא לקחת את המכשיר השבוע, אלא רק בשבוע הבא ביום ב' ה- 10/04/06(לאחר ה- 8 לחודש כצפוי).
הסברתי לה כי זה כבר לא משנה וכי ציפיתי לשיחתה הנ"ל. היום אחרי סחבת גדולה שביזבזה לי זמן ופגעה לי בעבודה, לאחר עוגמת נפש רבה שנבעה מהציפיה ואכזבות רבות שנבעו מהבטחות שווא אני מעוניינת לתבוע אותם על כל הסיפור הנ"ל ולכל זה אוסיף ריבית, הצמדה, עוגמת נפש, בזבוז זמן ופגיעה במקור פרנסה.
ענבר
פיצוי מלא ומיידי + ריבית והצמדה לחודשים שחלפו+ פיצ פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה