פרטי התלונה

תלונות יפאורה

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן בר משומש שמקצר את הבית ולא רוצים לתת לי להתנתק ?! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מי עדן


מנסה ליצור עמכם קשר כבר שבוע, לקוח שסובל ומבקש להינתק , האם מישהו יכול לטפל בי ????
במענה הטלפוני רק יודעים לבקש סליחה ללא מתן פתרון !
אז ככה ,
לפני כשבועיים התחברתי אליכם (שמח וטוב לב) ביום חמישי לאחר שבוע שימוש נוצר בביתי קצר מפתיע לאחר בדיקה מקיפה בליל יום חמישי התברר כי מדובר במתקנכם , ביום שישי בבוקר יצרתי עמכם קשר בכדיי לדווח ולקבל פתרון לבעיה , נאמר לי כי נשלח לך טכנאי אבל רק ביום א' , למה ?, אני שואל והתשובה אנחנו לא עובדים בימי שישי , יפה , קבענו מול הנציג כי הטכנאי יתקשר לפני הגעתו מכיוון שאצלכם ניתן להגיע בין 8 ל12 בצהריים כלומר מבחינתי חצי יום חופש , למזלי אישתי נמצאת בחופשת לידה ולכן הטכנאי לא התקשר והגיע בזמנו החופשי ולא כפי שסוכם !לאחר בדיקת המתקן התברר כי הוא תקול בצורה שלא ניתן לתקנה בנוסף ישנה נזילה של המים על הרצפה והתברר עוד כי המתקן אינו חדש כלל אלא משומש ולכן יתכנו תקלות ! משומש שאלה אישתי , כן אמר לה הטכנאי למראה הפליאה חשבתי שבתור לקוח חדש אני אמור לקבל מכשיר חדש ולא ממוחדש , לא נורא , הטכנאי החליף את המתקן אך ללא השוקת מכיוון שאין לא כרגע והוא יביא אותו במועד אחר , מעניין אהה ? אולי גם אני אשלם לכם במועד אחר ולא כמו שקבענו ?לאחר מכן המכשיר בעת חימום המים יוצר צפצוף צורם אשר מציק וחשוב שמישהו יבדוק את המתרחש אולי גם המתקן הזה משומש ? לאחר פנייה שלי לשירות הלקוחות נאמר לי כי הכול בסדר ואנו נשלח את הטכנאי שוב לשם בדיקה עם השוקת החסרה כל זאת ביום ב' , ממתינים .... ביום שלישי 27/6 שוב התקשרתי וביקשתי להתנתק מכם בעקבות חוסר התייחסות שלכם אליי (לקוח עם בעיה) ונאמר לי כי יחזרו אליי במיידי לשם פתרון הנושא וניתוקי מן השירות , לא חזרו אליי , ביום רביעי שוב אני מתקשר ואז נאמר לי כי יחזרו אליי לאחר 48 שעות מיום הפניה מכיוון שזו אמנת השירות , נאמר לי תהיה רגוע 48 שעות מסתיימים מחר יום ה' ,"יחזרו אלייך" , אני ממתין .....היום יום שישי 30/6 עדיין איש לא חזר אליי , שוב התקשרתי והמתנתי והמתנתי ואז שוב התנצלויות ואני סה"כ ביקשתי לסיים את הרומן ?!נאמר לי כי יחזרו אליי ביום א' , ואני באמת מאמין ... אני כבר אחזור אליכם שוב .
חברים יקרים , אני לא מעוניין שהמתקן יהיה בביתי כאשר אני לא מעוניין בו , כמה זמן אני אמור להמתין בכדיי שתיקחו ממני את הצרה הזו ? אולי אני צריך לדרוש מכם דמי שכירות אצלי בבית ?
זה שירות נהדר , למה ? "כי זה שטות לתת שירות" תהפכו את זה להמנון שלכם ותצאו בקמפיין עם גברת ג.יפית , אויי כמה היא אמינה .
עלבון סוג הנזק :

יפאורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה