|
|
|
|
|
|
לא קיבלתי את המוצר שהייתי צריך לקבל |
נושא התלונה: |
יום שישי 17 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אור יהודה |
כתובת: |
אור יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתקופת החג רכשתי רביעיית אר סי קולה במחיר של 11.99 ש"ח כשעל החבילה היה רשום 3 + 1 חינם.המחיר היה 15.99 אך בגלל האחד חינם שילמתי 11.99 .
ביום שישי שוב רכשתי אותה חבילה אר סי קולה עם המדבקה של אחד חינם
אך במגה סירבו לתת לי את המחיר של אחד חינם על אף שרשום בפרוש אחד חינם
פניתי לקופאית הראשית בשם נטלי שגם היא סירבה לבקשתי לקבל את מה
שמגיע לי.ביום שלישי קניתי אותו אר סי קולה במגה כורזין בגבעתיים ושם דוקא
לאחר הסבר שלי נתנו לי קולה 1 בחינם.אני רואה בחומרה רבה את אי עמידה בהתחיבות שעל המוצר ואשקול פניה למשרד להגנת הצרכן אם העניין לא יטופל
מצפה לטיפול מהיר
מירון
0544204888
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אר סי קולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירי איצקוביץ - נציגת |
שם ותפקיד: |
הפניה טופלה לשביעות הרצון של הצרכן. |
תגובה: |
הפניה טופלה לשביעות הרצון של הצרכן. |
פתרון: |
|
|
|