פרטי התלונה

תלונות ספרינג

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסחורה ברשותם וגם הכסף שמגיע לי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב כתובת:
039203080 סניף חברה:
תיאור הבעיה:




הנדון: מכתב תלונה על חנות נעליים ספרינג

שמי מירי מוסקוביץ-אסולין, רכשתי נעליים בסניף החנות בקניון הזהב בראשל"צ , ביום 31.10.2012, בשעות אחה"צ. בחנות נכחה המוכרת שירלי. שילמתי סך של 200 שקלים במזומן, והצטרפתי לחברות במועדון הלקוחות שלהם. בזמן קניית הנעליים ציינה המוכרת כי חברות במועדון ניתנת ללא תשלום.
לאחר שבחנתי בשנית את הנעליים שרכשתי , החלטתי להחזירם לחנות , ללא שהוצאו כלל מקופסתם! . ביררתי בטלפון את מדיניות ההחזרה של החברה ונאמר לי כי הנני זכאית לקבל את כספי חזרה בכפוף להצגת חשבונית הקנייה, אי נעילת הנעליים ותוך 14 ימים מיום הרכישה.
ביום 02.11.12, בשעות הבוקר, הגעתי עם הנעליים, החשבונית וחבר המועדון לסניף קניון הזהב.
תחילה ניסתה המוכרת לשכנע אותי כי אכן נעלתי את הנעליים, לאחר מכן הסבירה לי כי לא אוכל לקבל את כל 200 השקלים חזרה, כיוון שחבר המועדון למעשה עולה 20 ₪ ומקנה 10% בקנייה ולא ניתן להחזיר חבר מועדון. ביקשתי לשוחח עם מנהל והיא אמרה שלא ניתן אלא ביום ראשון. לאחר שלא הסכמתי לעזוב את החנות הגיעה לשוחח עמי המנהלת של חנות אלדו,הגברת מור אטיאס. (חברת ספרניג הנה חברת בת של אלדו) כמובן שגם היא התחילה עם המדיניות של "אלה נעליים שנעלו אותן", לאחר שזה לא עזר לה וגם היא עצמה הבינה כי הנעליים הם בדיוק באותה הצורה, כמו שיצאו מהחנות , הסבירה גם היא מדוע לא אוכל לקבל את כל הסכום המגיע לי- 200 ₪. לאחר דין ודברים ביקשתי לקבל את 180 ₪ המגיעים לי והיא אמרה שלאור העובדה כי מדובר ב-10:00 בבוקר , אין כסף בקופה וביקשה שאגיע מאוחר יותר. אציין כי הסכמתי לשוב כיוון שממילא הסתובבתי בקניון. כששבתי לחנות בשעה 12:00 בצהריים, אמרה המוכרת שירלי כי אין לה את הכסף וכי אצטרך להגיע ביום אחר. כעסתי! הרגשתי שמדובר בניסיון התחמקות וחוסר רצון לעמוד בחוקים . לאחר שביקשתי שוב מנהלת, חזרה מנהלת אלדו והסבירה שאם אין כסף בקופה זו הופכת להיות בעיה שלי ושעליי להגיע ביום אחר ! הסברתי להן שאני עובדת ואם לשני פעוטות , לא מתגוררת בראשל"צ , אך שום דבר לא עזר לי. באיזה שהוא שלב אחד המוכרים, שלא ברור לי מה שמו ניסה לסייע וביקש ממנהלת אלדו לבוא הצידה, הוא היחיד שראה את המצוקה שלי, אולם היא ביקשה ממנו שלא ייתערב.
עד ליום 04.11.12 בשעה 15:23, לא יצר עמי קשר אף מוכר או מנהל, זאת על אף העובדה כי גם הנעליים וגם הכסף נשארו בחנות. כשכבר יצר עמי קשר , זה היה מנהל החנות , עדי, שבמקום לברר בנועם מה קרה, אולי להתנצל ולסיים את הסיפור באופן מכובד, תקף מיד עם תחילת השיחה וכינה אותי כ"חסרת תרבות". ביקשתי לסיים השיחה עמו והוא אמר שיש ברשותו את הכסף ואני יכולה להגיע לחנות ולקחת אותו. באותו היום לא עלה בידי לעשות זאת. ביום 05.11.2012, הגעתי לחנות ( פעם שלישית) ושם עמד , מנהל החנות עדי ואמר לי שהוא מצטער , אבל אין לו כסף בקופה פרט ל-80 שקלים ואני אאלץ להגיע פעם נוספת ורביעית כדי לקבל את ה- 100 הנוספים .
מיותר לציין כי זו חוצפה, אני לא עובדת עבור חברת ספרינג, לא חייבת להם מאומה , אלא להפך, ולא יעלה על הדעת כי כדי לקבל את הזכות שלי על פי החוק - הם משפילים אותי, מתזזים אותי וגורמים לי לעוגמת נפש רבה.
אני מבקשת בזאת לקבל את הכסף הנותר שמגיע לי בתוספת פיצוי הולם על בזבוז הזמן, הדלק, ההשפלה חוסר האמון כלפיי מצד המוכרים והמנהלים של החברה ובקשת סליחה , על כל המתואר.

לטיפולכם המהיר ,
מירי מוסקוביץ אסולין

מספר נייד 0506223449
זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

ספרינג שירות לקוחות

, תגובה:
שרית אלקובי - ס.מ. שירות צרנים. שם ותפקיד:
שלחתם את הפניה בטעות ליפאורה תבורי - חברת משקאות.
יום טוב.
תגובה:
טעות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה