פרטי התלונה

תלונות ספרינג

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מוצר ספרינג, ומענה בלתי הולם של שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות לערך, פתחתי משקה 'ספרינג' בטעם 'תות בננה' שנרכש מסניף 'יש' בקריית אתא, מיד כשפתחתי ולגמתי ממנו חשתי בפי טעם חמוץ במקצת, אך לא ייחסתי לכך חשיבות מיוחדת, יומיים לאחר מכן, כשלגמתי ממנו שוב, חשתי בטעם איום ובחמיצות נוראה, מיד ירקתי את המשקה, הבטתי לתוך הבקבוק, ונחרדתי לראות עובש מזעזע!! צבעו של המשקה היה בין אדום לירוק צהוב, ובתוכו היו חתיכות עובש צפות, הייתה לי עוגמת נפש רבה, ועד למחרת חשתי בחילות וקלקול קיבה שלוו מידי פעם בסחרחורות, גם בשל 'הטראומה' שעברה עלי, כשאניני זוכר את עצמי נגעל בצורה קשה כל כך. מיהרתי ליצור קשר עם מוקד 'שרות הצרכנים', עדכנתי אותם בפרטי המקרה, ובפרטי המוצר, והם הציעו לי פיצוי של כמה בקבוקי 'ספרינג', ובקשו שהעביר את שאריות הבקבוק לחנות. למען האמת, השתוממתי מאוד על הפיצוי שהציעו לי, למרות שהיה מדובר במקרה חמור, בעיקר בשל עוגמת הנפש הרבה שהוא הסב לי. בנוסף לכל, עד המקרה הנ"ל, המשקה האהוב עלי היה 'ספרינג', ומאז המקרה, לצערי איני מסוגל להכניס לביתי את המשקאות האלו, כשרק עצם המחשבות על מה שעברתי מעוררות בי צמרמורת, עקב כך, בקשתי להעביר את פניתי לבדיקה יסודית יותר, ולפצות אותי כספית, כמקובל במקרים חריגים מעין אלו. אחרי זמן קצר, 'שירות הלקוחות' יצרו איתי קשר, והבטיחו לטפל בפניה ולפצות אותי כבקשתי, אך קודם לכן, ברצונם להעביר את שאריות המשקה לבדיקת מעבדה יסודית, לאחר שלושה ימים, הגיע נציג מטעמכם לאסוף את תכולת הבקבוק, למרות שבאותו יום הייתי עסוק מאוד, דחיתי את לוח הזמנים שלי, על מנת להפנות את כל תשומת הלב שלי לטיפול מלא בפנייה, אציין שהעברתי לו את רוב תכולת הבקבוק, כשחלק ממנה, שמרתי בצד, לצורך העברה לבדיקת מעבדה פרטית, במידה ואזדקק להוכחות משפטיות.
אחרי למעלה משבוע, שבמהלכו יצרתי עמכם קשר כמה וכמה פעמים לברר מה מתקדם עם פניתי, יצרה עמי קשר מנהלת המעבדה, ועדכנה אותי בתוצאות הבדיקה, שמהדברים עולה, שהמשקה ניזוק עוד לפני הגעתו למדפי החנות, והאחריות המלאה על פגם המשקה, נופלת על חברת 'יפוארה תבורי', היא הביעה צר בפני, ועדכנה אותי על העברת פניתי לשרות הצרכנים לצורך פיצוי הולם. לאחר כמה שעות יצרה עימי קשר 'שרית' משרות הצרכנים, היא הציעה לי פיצוי של משקאות 'ספרינג', ברגע הראשון הייתי המום ומופתע כאחד. וסרבתי לקבל את הפיצוי, כשציינתי בפניה את חומרת המקרה, ובפרט 'הטרטורים הרבים' שעברתי בשבועות האחרונים, אם זה בשיחות טלפון ארוכות, בשינוי לוחות הזמנים שלי, ובהשקעת זמן ומאמץ בהעברת הפנייה לטיפול ראוי, אחרי שהובטח לפצות אותי בפיצוי הולם, וזאת לאור העובדה שפיצוי משקאות אינו עולה על הדעת, עקב הסלידה שנוצרה לי ממשקאות ספרינג, לאחר החוויה הקשה שהייתה לי, הבהרתי לה שאני מעונין בפיצוי כספי, בתגובה היא פטרה אותי במילים 'אנחנו חברה של משקאות לא של כסף'
חשוב לי לציין כי המשקה נשמר בתנאים מצוינים! כפי שעולה מבדיקת המעבדה, ותאריך תפוגתו מסתיים רק ב22.05.13
עברתי 'חוויה לא נעימה' – במשך יום שלם סבלתי מקלקול קיבה ובחילות, מלבד זאת, גם בימים הבאים בכל פעם שנזכרתי ב'חוויה' שעברתי, חשתי ברע, שמספיק מבט חטוף בתכולת הבקבוק, ובריחו החריף, כדי לגרור אחריו בחילות וגועל, בפרט כשאדם שרגיש למקרים מהסוג הזה שותה לגימה מהבקבוק...
השקעתי זמן רב בהעברת הפנייה, בשיחות עם 'שירות הצרכנים'.. עם 'המעבדה', במשך שלושה ימים, המתנתי לבואו של נציג המעבדה, ובשל כך נמנעתי מיציאה אל מחוץ לעיר, ובנוסף לכל, זכיתי להכיר 'שירות לקוחות' שלא יודעים לעמוד מאחורי דבריהם.
לא נותרה לי ברירה, אלא להבהיר כי במידה ולא אענה בהקדם בפיצוי כספי ראוי, אאלץ לנקוט צעדים משפטיים, כשבידי כל ההוכחות, וכן אבקש ממשרד הבריאות לערוך בירור מעמיק. במקביל לא אהסס לפנות לתקשורת בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו ובעיתונות, אין לי ספק שמקרה כזה יעורר גלים ויזעזע כל אדם ואדם רק בידיעה מה עלול להכיל 'ספרינג' תמים..
כולי תקווה שמכתבי יועבר לגורמים הרלוונטיים ויטופל כראוי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

ספרינג שירות לקוחות

, תגובה:
שרית אלקובי - ס.מ. שירות צרכנים יפאורה תבורי בע"מ שם ותפקיד:
הצרכן אלעד חדד פנה אלינו על בקבוק ספרינג תות בננה, קיבל תשובת מעבדה והוצע לו שובר זיכוי מיוחד לבקבוקי שתייה במגוון טעמים.
אלעד הוזמן לחזור מתי שיבחר לממש את הצעתנו.
תגובה:
הוצע לו לקבל שובר מיוחד לבקבוקי שתייה במגוון טעמים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה