|
|
|
|
|
|
אי התאמה בין המוצר לתוכנו- |
נושא התלונה: |
יום שישי 29 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יד אליהו תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עם פתיחת הבקבוק -שוופס פירות יער מוגז שנקנה בחנות הנ"ל, הסתבר כי לא היה שם משקה אלא רק מים רגילים .התאכזבנו במיוחד לאור העובדה שמאז שגילינו את המשקה הזה, הפך להיות האהוב עלינו ואנו ממליצים עליו לכל החברים.
|
הכזבה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שוופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
לי פרג'ון- נציגת שירות |
שם ותפקיד: |
אנחנו מודים על הפניית הנושא לתושמת ליבנו. לאחר קבלת הפנייה מהאתר נוצר קשר עם הצרכן ופנייתו טופלה לשביעות רצונות המלאה.
|
תגובה: |
טופל מול הצרכן. |
פתרון: |
|
|
|