פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אחריות למוצר רע ורק רוצה לגנוב יותר כסף נושא התלונה:
גרוס גאווין שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כשבע שנים רכשתי מזרן מבית עמינח אשר בזמנו היה המזרן הטוב ביותר והיקר ביותר .
מחירו היה בסביבות 10,000 ש״ח
המזרן נמכר לי באגרסיביות שיווקית באמתלה שזה הוא המזרן הטוב ביותר , הנוח ביותר וכאמור מזרן ״לכל החיים״
שמח וטוב לב השתכנעתי מהמוכרים ומייד שמתי את מלוא הכסף על השולחן ורכשתי את המזרן .
היום , 7 שנים אחרי , המזרן שהובטח לי כי יהיה מזרן איכותי ולכל החיים , התחיל למעשה לגלות סימנים אשר מראים אחרת ממה שהובטח .
בבד העליון אשר מצפה את המזרן החלו להופיע גושים גדולים ומוזרים אשר לא מאפשרים לי לישון בנוחות ומפריעים לתהליך השינה שלי מכל המשתמע מכך .
חיי נהפכו לסיוט מתמשך , אני סובל מכאבי גב קשים בעקבות פגמים אלו ואינני מסוגל לתפקד כראוי בעקבות חוסר שינה
שלחתי מספר לא מבוטל של אימיילים אל שירות הלקוחות של חברת עמינח ומעולם לא חזרו אליי או ענו לי לאימיילים
התקשרתי לחברת עמינח וכמו כן גם מזכירתי התקשרה מספר פעמים .
השיחה אשר התנהלה בינם לבין מזכירתי הוקלטה בשלמותה
בתשובה לטענותיה בשמי , הם אמרו לה שהמזרן שקניתי אינו באחריות מעבר לשנה הראשונה ואם ארצה תיקון הם יצטרכו לשלוח טכנאי מזרנים אשר יעריך את מידת הנזק ואת המשך הטיפול אם בכלל.
עלות שליחת הטכנאי תהיה 250 שקלים ובמידה והוא יקבע שהתיקון אפשרי , אאלץ לשלם בקירוב של 3,000 שקלים להחלפת הציפוי בלבד .
כמו כן הם ציינו שאין סיבה שהמזרן יגיע לכדי מצב זה אך עובדתית זה קרה !!!
אם ידעתי מלכתחילה כי על המזרן הכי יקר ישנה אחריות של שנה בלבד , לא הייתי קונה את המזרן בכלל
אך כמובן שאף אחד בחנות לא טרח ליידע אותי בנושא זה וניצלו את העובדה שאיני דובר ומבין עברית בצורה יסודית
אפילו המיטה היקרה שיש שאגב עלתה חצי מסכום המזרן , מצבה מצויין משל המזרן עצמו

כלקוח נאמן אשר השקיע ממיטב כספו הייתי מצפה לשירות וללקיחת
אחריות מלאה למקרה המיוחד הזה אך את חברת עמינח זה כנראה לא ממש מעניין וכך כמראה הם עושים את כספם בעושק לקוחות

למעשה הלקוחות אחרי x זמן נותנים להם בלית ברירה מתנה של 3000
שקלים על משהו שמלכתחילה היה צריך להיות באחריותם בהנחה שמדובר במקרה כגון שלי

אני מעוניין ועומד על כך שחברת עמינח תישא באחריות ותתקן את ציפוי המזרן ללא עלות וגם תפצה אותי על רדיפתי אותם בכל דרך התקשרות אפשרית שאף פעם לא נענתה

אשמח לטיפולכם המהיר
בכבוד רב
גאווין ******
כספי סוג הנזק :
תקן את המזרן שלי ללא תשלום או שינוי למותג חדש פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה