|
|
|
|
|
|
איכות המוצר ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרון מעמינח בשנת 2009 דגם טופ סיסטם של קינג קויל במחיר של 4690
לאחר שימוש של כ4 שנים במזרון , פניתי לשירות לקוחות והתלוננתי שיש שקע במזרון. שירות הלקוחות תאם לי טכנאי בעלות של 250 ₪ לביצוע בדיקה . הטכנאי שהגיע ציין שהקפיצים תקינים ושכבת פינוק החלק שהוא לא תקין הוא לא באחריות. נמסר שתמורת 2000 ₪ החברה תתקן לי , כמובן לא כולל הובלה למפעל וחזרה.
לאחר כשנתיים כל המזרון שקע, פניתי לשרות שוב דרך האתר. נציגת השירות חזרה אלי וציינה שניתן לתקן את המזרן בעלות של 2000 ₪ . כל ניסיונותיי לדבר עם נציג שירות בכיר לא נענו
עלי לציין שרכשתי מזרון בדרגה גבוהה ובמחיר לא מבוטל, שהיה אמור לשרת אותי לפחות כ- 10 שנים אולם לצערי לאחר 4 שנים המזרון קרס. בנוסף פניותיי לחב' עמינח לא נענו ואני מאוכזב שמותג מפורסם אינו מתייחס ללקוחותיו
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עמינח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|