|
|
|
|
|
|
רכישת מיטת עמינח מתכוננת תקולה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ניר צבי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מהיום הראשון שרכשתי את המיטה לא הצלחתי להרים אותה ולשם מצעים בארגז.
טכנאי שהגיע טען שיש להחליף את הבוחנות-הופתעתי מכיוון שהמיטה היא חדשה לחלוטין ועדיים לא השתמשתי בארגז אפילו פעם אחת.
הטכנאי ראה שהמיטה חדשה!!!
הטכנאי גם הבטיח לציין זאת.
לאחר ברור מול שירות לקוחות של עמינח התברר שהתיקן עולה 600 ש"ח
אני מצפה שאחרי ששילמתי סכום כל כך גבוה עבור המיטה ינתן שירות בהתאם וללא עלות נוספת-שילמתי מספיק
אני ציפיתי שמיטה בסכום כזה תהיה איכתות
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון ללא תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עמינח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|