פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצרים של עמינח ורמת השירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים קנינו מזרון של עמינח מדגם תבור. אחרי מספר ימים(!) מהקניה הרגשנו כאבי גב.רק אחרי חצי שנה ואחרי מספר תלונות וויקוחים טלפוניים עם מנהל לוגיסטי דוד שטינמיץ, החברה החליפה את המזרון באותו דגם ואותו איכות! הסיפור חזר על עצמו.אחרי שיחות נוספות החברה הציעה לי מזרון Optima דגם שמפורסם כטוב ביותר בין מזרונים של עמינח ואולי בצדק. הפעם התחלנו להרגיש שהמזרון מאבד איכות "רק" אחרי שלושה חודשים. טכנאי של החברה לאומת עובדות ניסה לשחנע אותנו ש"מזרון תקין לחלותין ואין בו שום פגם." ציטוט מהמיכתב ממר' דוד שטינמיץ שנשלך אלי ב25.12.05. טענה שיקירת לחלוטין ואין לה שום האמת. באותו מכתב הציע לי מר' דוד שטינמיץ להוסיף 364 ש.ח. על החלפת מיזרון. "ועוד יש להוסיף את מחיר ההובלה". עוד ציטוט.
אחרי שלושה שנים של היכרות עם מוצרי ושירותי החברה, עמינח בעיני מתקשר יותר עם מילה לסבול
מהמילה לנוח.
אני עם אשתי אנשים מבוגרים והכל משרצינו תמורת כסף שלנו קצת יותר נוחות.
קבלנו רק צרות.

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה