פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי /חוסר שרות נושא התלונה:
קלור שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ניר צבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקשתי תיקון לפריט רהוט והגדרתי את הבעיה במדויק.השרות עובד רק עד שעה 4 אחה"צ ובקרית אונו נותנים שרות רק בימי שלישי בלבד ורק לפנה"צ???
מילא.הגיע טכנאי הסתכל על הרהיט ,הסתכל על ההזמנה ,טען שהפקידה לא הבינה למרות שהיה כתוב בדיוק מה שאמרתי.הטכנאי אמר שהוא לא יכול לתקן כי אין לו את רגלי הפלסטיק שצריך להחליף למרות שבהזמנה רשום בפרוש אילו חלקי פלסטיק שבורים.הטכנאי הלך ולי נותר לחכות שוב שבוע ולהפסיד שעות עבודה ולקוות שהטכנאי הבא יגיע מוכן.אם ההזמנה עדיין אינה ברורה מדוע אף אחד לא טרח לצלצל ולברר שוב,הטכנאי או הפקידה.שלומיאליות לשמה .בזבוז שעות עבודה שלי ושל עמינח שבטח דוחפעם את העלויות למחיר של רהוט חדש.אם לא אקבל שרות נורמלי ויעיל לא אמליץ לחברי ומשפחתי לרכוש רהיטי עמינח כשרמת השרות מזכירה שרות בחנויות ברחוב הרצל.

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה