פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מתיש שלא מתפקד נושא התלונה:
אברהם תומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ניר צבי כתובת:
ניר צבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש פסח השנה, ביקשנו לממש את האחריות על הספה של אמריקן קומפורט אשר רכשנו בחודש מרץ השנה. בשירות הלקוחות אמרו שכדאי לנו לחכות עד אחרי החג שלא נשאר בלי ספה בפסח. הסכמנו ומאז ועד היום אנחנו רק בטלפונים איתם שלא פוסקים. אחד לא יודע מהשני בקיצור שירות שמזכיר את ימי החושך של שנות החמישים. התחושה היא שבעמינח מישהו לא מתרגש לתת שירות מתוך הערכה ללקוחותיו. אני אישית מאוד התאכזבתי והשיחות הרבות והזמן שבזבזתי ממש גרמו לי להתחרט על הרכישה.. מאחד לעשר - אחד. אם לא תעשו מהפך, ימיכם ספורים...
בזבוז זמן ותחושת חרטה סוג הנזק :
תבואו לתקן ושלא נתראה גם לא בעולם הבא. זלזול כזה בלקוחות לא יסלח. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה