פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות בשירות הלקוחות עמינח. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ניר צבי כתובת:
ניר צבי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע 2006 רכשתי מיטה מעמינח בסניף בפ"ת ע"ס כ4000₪ (מס' הזמנה 463199) אשר עליה היה רשום בגדול אחריות ל5 שנים, קניתי אותה בהרגשה שקניתי מיטה איכותית מחברה איכותית ומוכרת ללא פשרות – אך התברר לי אחרת.
ביולי 2008 יצרתי על שירות לקוחות עמינח קשר לאחר בעיה שיש לי עם המיטה - הקפיצים בחלק מהמיטה השתחררו והתרפו (בתעודת אחריות מופיע שעל הקפיצים האחריות היא ל5 שנים בניגוד לשאר החלקים שהאחריות עליהם בין שנה ל 3 שנים).
יש לציין שההמתנה בטלפון לשירות הלקוחות שלהם- 089274870 היא בלתי נסבלת באורכה, ואף במהלך ההמתנה יש אפשרות לשיחת פרוקסי שבה הם חוזרים אלייך לטלפון שאתה משאיר שמגיע התור שלך בהמתנה- בתמימותי השארתי את המס' טלפון ואף אחד לא חזר אליי. ואני חזרתי אליהם מאוחר יותר ושוב המתנתי את ההמתנה הארוכה.
שכבר דיברתי איתם הסתבר לי שהאחריות להגעת טכנאי היא שנה בלבד , ואחרי שנה יש צורך לשלם (100/150₪) על הגעת טכנאי – אפילו אם הוא מגיע ומגיע למסקנה שהתקלה במסגרת האחריות.
היה לי קשה לתאם איתם טכנאי כי הטכנאים שלהם עובדים עד שעה 17\18 – שבשעה כזו רק אנשים חוזרים מהעבודה.
אך בסופו של דבר תיאמתי איתם טכנאי ל12/8/08 בין השעות 11-14 , באותו היום רוקנתי את תכולת ארגז המיטה וחיכיתי לטכנאי שיגיע - אך ללא הועיל, הטכנאי לא הגיע.
שצלצלתי למוקד ושאלתי למה הטכנאי לא מגיע – אמרו שהם לא רואים בכלל במערכת שתואם לי טכנאי ולא יודעים על מה אני מדבר.
באותה השיחה כבר ניסיתי לתאם טכנאי ליום אחר ושאלתי מה לגביי יום שישי – אמרו לו שיום שישי זה בדר"כ פעם בחודש כי לרוב טכנאים לא עובדים בשישי ,סיכמנו את השיחה בכך שהשארתי להם את הטלפון שלי וכשיהיה טכנאי ביום שישי בהקדם ייצרו איתי קשר לתיאום.
לאחר כחודשיים שלא יצרו איתי קשר שבהם חיכיתי בסבלונות מתוך הבנה שבאמת אולי עדיין לא היה יום שישי שעבדו בו – חזרתי אליהם.
זה היה מתישהו בתחילת החודש (אוקטובר) בשיחה שוב תיאמתי איתם טכנאי ליום 16/10/2008 בין 10-13 – זה היה חול המועד ויצא שהייתי בבית במהלך אמצע השבוע.
שוב באותו היום רוקנתי את תכולת ארגז המיטה וחיכיתי להגעת הטכנאי– ושוב להפתעתי הרבה הטכנאי לא הגיע!
בשיחה עם השירות לקוחות שלהם נאמר לי שהפעם כן רואים שהיה אמור להגיע טכנאי אך היתה תקלה במערכות שלהם במהלך השבוע ולכן כנראה זו הסיבה הטכנאי לא הגיע ,בלית ברירה ביקשתי שהטכנאי יגיע מאוחר יותר באותו היום או ביום ראשון שלאחר מכן (שעדיין היה חול המועד) , אך נתקלתי בסירוב גורף.
ביקשתי לדבר עם אחראי \ אחמ"ש \ בכיר כלשהו שיכול לתקן את העוול שנגרם אך הנציגה (מיטל) אמרה שאין אף אחד כרגע מעליה, אך באופן כללי יש את מנהל המוקד ושניתן לדבר איתו רק ביום ראשון.
סיימנו את השיחה בכך שמנהל המוקד יחזור אליי ביום ראשון – אך שוב אף אחד לא חזר אליי לא ביום ראשון ובשום יום עד היום.

באיכות שירות ברמה כה ירודה לעולם לא נתקלתי – באמת זה היה (ועדיין) כל כך גרוע ברמה שלא הכרתי.
אשמך לשמוע מה יש לעמינח להגיד על המקרה.
תודה.
עגמת נפש , עלבון ובזבוז זמן משבע. סוג הנזק :
טכנאי בהקדם האפשרי לתקון המיטה, גם אם זה כרוך בהגעת טכנאי באחר הצהריים. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה